DIY: Püsküllü Kot Şort Yapımı

by - 01:30


Merhaba!

Yazın başlarken yeni sezon ürünlerde görmeye başladığımız Püsküllü Kot Şortlar sizinde ilginizi çekiyor mu? İlk gördüğümde almayı çok istedim fakat verdiğim paraya değecek mi ona karar veremedim ve bir süre düşünme kararı aldım. Daha sonra aklıma ''neden kendim yapmıyorum?'' sorusu düştü ve istediğim renk kot arayışına başladım. H&M'de istediğim renk kotu buldum. Aldıktan sonraki işlemlerse şöyle gelişti;



➽  İlk olarak püsküllerin boyunuda hesaba katarak şortun boyuna karar vermek gerekiyor. Daha sonra ise istediğimiz yerden kesiyoruz.

➽  Şortun iç kısmını çevirerek bir toplu iğne yardımıyla sırasıyla tek tek iplikleri çıkarmaya başlıyoruz. Püsküller istediğimiz boya ulaştığında bırakabiliriz.

➽  Fotoğrafları ilk yaptığım zaman çekmiştim o yüzden püsküller çok net görünmüyor fakat ilk yıkamadan itibaren kendilerini çok net göstermeye başlıyorlar...


Aylar öncesinden yaptığım bu projeyi anca yazabiliyorum. Şortum inanılmaz rahat ve bir sürü püskülü oldu. Yıkandıkça çok daha güzel görünüyorlar haberiniz olsun! Buarada bu tarz en beğendiğim şort Stradivarius'daydı ve fiyatı 79.90TL'idi. Birkaç saat emek harcayarak sadece 29.90TL'ye çok daha güzel olduğunu düşündüğüm bu şortu yaptım! Siz bu şortlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizde yapmayı düşünüyor musunuz?






You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡