Modası Geldi: İşlemeli Kot Ceketler

by - 01:30


Merhaba!

Son zamanlarda herkesin üzerinde görmeye başladığımız işlemeli yada armalı kot ceketleri bir konuşalım istedim. Sloganlarında işlenmeye başlamasıyla popüleritesine popülarite ekledi. Geçmişten günümüze gelen bu trendi bağrımıza bastığımıza göre hadi o zaman işlemeli ceketler dosyasını açmaya başlayalım...




Kombinlenmesi acayip kolay olan bu parçalara sizde bayılıyor musunuz? Üzeri armalarla kaplı olanlardan tutunda sloganlılara kadar hepsini hemen hemen her kombinin üzerine kullanabiliyoruz. Oversize modelleride oldukça sık kullanılanlardan. İncecik bedenlerde oversize parçalar güzel duruyorda hafif kalıplı vücutlarda pek beğenemiyorum...




Her türlü işlemenin, armanın, sloganın kabulümüz olduğunu burdan tüm markalara bildiriyoruz. Lütfen fiyatlarda çok el yakmasın. Buarada Defacto'da sanırım arkası işlemeli bir kot ceket görmüştüm haberiniz olsun. Baharın gelmesiyle yavaştan ince ceketlere geçiş yaptığımız şu günlerde siz işlemeli ceketleri nasıl buluyorsunuz? Sizde beğenenlerden misiniz yoksa beğenmeyenlerden mi? Sizin görüşlerinizide duymak isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.


You May Also Like

6 Yorum

  1. bayılıyorum ben bunlara uygun fiyatlı bulup bir kaç tane almayı düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok şık görünüyorlar 💕 ben çiçekli işlemelileri görünce kendimi alamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak ben hepsini beğeniyorum ya çok farklı modeller yapıyorlar :)

      Sil
  3. benimde armalı kot ceketlerim vardı dar gelmiyorlarsa bu sene bir deneyeyim olmadı bir kaç arma daha alıp diktireyim terzide :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede denemelisin. Beğendiğin armalar varsada eklet daha değişik hava verir :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡