Modası Geldi: Vinil / Vinyl

by - 01:30


Merhaba!

Geçtiğimiz yıldan beri gözümüze gözümüze sokulan Vinil dosyasını bugün biraz karıştıralım istedim. Buarada Rugan olarakta geçen ama genel olarak kıyafet konusunda Vinil diyilebilir. Sokak stillerinde oldukça çok kullanılmaya başlamasıyla pahalısından ucuzuna neredeyse tüm markalar koleksiyonlarında illa ki bir parçada olsa yer verdiler. Tabii bizlerinde ulaşabileceği kıvama gelince bende biraz bahsedelim istedim...




Tıpkı deri parçalarda olduğu gibi Vinil parçalarda oldukça kolay kombinlenebiliyor. En çok pantolonlarda tercih edilsede etek ve elbise kombinleride güzel oluyor. Spor kombinlerlede klasik kombinlerlede kullanılıyor. Converse vs Stiletto savaşına bile dahil olabilir! Elbise olaraksa ya ceket elbise tarzı yada bluz, tişört üstüne giyilen askılı elbise olarak genelde tercih ediliyormuş. Etek olaraksa neredeyse her çeşide sahip ve çokta kullanışlılar...




Son olarakta trençkot, kaban ve mont olarakta sıklıkla kullanıldığını söylemeden geçmek istemedim. Kıyafet olarak yani pantolon, etek olarak kullanmayı göze alabilirim ama dış giyimde kullanıpta sokakta ışıl ışıl gezmeyi göze alabilirmiyim pek bilmiyorum. Siz Vinil modası hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz beğenen mi yoksa beğenmeyen kişilerden misiniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...

Görseller Google'dan Alınıtıdır.


You May Also Like

2 Yorum

  1. her yerde görüyorum maalesef ve hiç de sevmem :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla görmemek imkansız zaten her yerde parlıyor :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡