Kırmızı Halı: Golden Globes After Party 2017

by - 01:30


Merhaba!

Bu seneki Altın Küre Ödül Töreni'nin kırmızı halısını yazmışken hızımı alamayıp bide after party yazısınıda yazmaya karar verdim. Uzuunca süredir ortalarda görünmeyen Leighton Meester'ı görünce mutlu oldum! Nina Dobrev'de Vampir Günlükleri dizisine geri dönünce kırmızı halılarda daha çok mu görünmeye başladı ne? Sophia Bush'sa kendine has stiliyle yine gözlerimizi kamaştırdı. Genel olarak üçününde sade ve risksiz seçimlerini beğendim...




Shanina Shaik'e çoook yakışan üzeri çiçek işlemeli, etekleri uçuşan tülden kıyafetine ve rengine bayıldım! Miranda Kerr'e birileri artık risk alması gerektiğini ve başka stillerde kıyafetler seçmesi gerektiğini söyleyebilir mi? Chrissy Teigen'ın siyahlara bürünmesini sevdim...




Jenner kardeşler iş başında! Her fotoğrafta Angelina Jolie pozu vermeye çalışmalarına ne diyorsunuz? Kylie Jenner'ın geçen seneki parti görünümünü hatırlayanlar burada mı? Aradaki farka ne diyorsunuz? Kendall Jenner'sa her zamanki sadeliğiyle aramızdaydı...




Nikki Reed ve Ian Somerhalder'ın şirin bir çift olduğunu kabul ediyoruzda şimdi aynı ortamda eski sevgili Nina Dobrev'inde olması hatta diziye dönmesi aklımı kurcaladığından şirinliklerine odaklanamıyorum. Bide Alacakaranlık'ta sarışın hallerine alıştığımdan Nikki'yi böyle kabul edemiyorum. Ama güzel görünüyorlar...




Son olarakta koskoca partide vasat bulduğum Hilary Duff ve Lea Michele'a yer vermek istedim. Yani bu giydikleri kıyafetleri sponsor yada para vererek almış olmaları kabul edilir gibi değil. Kıyafetler oldukça sade ve vasat olduğundan çokta konuşmaya gerek yok sadece görün istediğim için yer verdim...

Genel olarak Golden Globes After Party'de dikkatimi çeken ünlüler bu şekildeydi. Çoğu ünlü ikinci kıyafetle katılırken çoğuda törendeki kıyafetiyle katılmıştı zaten aynı olanlara yer vermedim. Siz en çok kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...

Kaynak:HarpersBazaar




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡