Dergi Kapakları: Ocak 2017

by - 01:30


Merhaba!

Yepyeni bir yılda ve yepyeni bir dergi kapakları yazısında tekrardan buluştuk! Bu yıldan hepimiz umutluyuz umarım hepimiz için iyi bir yıl olur. Yeni yıla mükemmelimsi kadın Sarah Jessica Parker'la başlayalım istedim. Yeni dizisi Divorce'u pek sevemedim ama çok canım sıkıldığında izleyecek bişey bulamazsam devam etmek için kenarda tutuyorum. Siz izlediniz mi? Sizde SJP'ın hayranı mısınız?




Felicity Jones



Rosie Huntington Whiteley



Zendaya



Pooja Hegde  -  Bella Hadid  -  Karl Lagerfeld & Lily Rose Deep

Bu ayki dergi kapaklarıda işte bu şekildeydi. İçlerinde en çok Sarah Jessica Parker'ın ve Pooja Hegde'nin yer aldığı ihtişamlı kapakları beğendim. Siz içlerinden hangi kapakları beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide duymak isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.


You May Also Like

2 Yorum

  1. divorce'u seyrettim ama nefret ettim diziden hem SJP çok kötü hem de yanında kocasını oynayan her kimse o SaTC'nin kaymağı bitmiş yani aynı oradaki gibi oynamış ve olmamış ..umarım devam onayı alma o dizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim. Aynen dizide bir zorakilik,olmamışlık var. Oyuncularında karakter canlandırmasını sevmedim. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡