Balmain: Demi Lovato & Kris Jenner & Khloe Kardashian

by - 01:30


Merhaba!

Balmain'in kreatif direktörü Oliver Rousteing sayesinde son zamanlarda en popüler günlerine geri dönüyor. İşlemeleri kendine has güzel parçalarla herkesin kalbini çelmeye başladı. Tabii Oliver'ın Kardashian ailesiyle nerdeyse akraba olacak kadar yakın olması ve onlarında bolca reklam için kıyafetlerini giymelerininde payı var. Neyse konumuza dönelim; Uzun kollu, üzeri gold işlemeli siyah mini elbiseyi giymeyen kalmamış o yüzden bugünkü konuğumuz oldu. Sanırım ilk olarak Demi Lovato bu elbiseyle bir konsere katıldı. Çok yakıştırdım diyemem; bacakları zaten kalın ve dikkat çekiyor tabi elbisenin bitim yeriyle onlara daha çok dikkat çekmiş...




Daha sonra Kris Jenner aynı elbiseyle Cannes Film Festivali'nde Magnum'un partisine katıldı. Hiç mi hiç yakıştırmadım! Olmayan bel inceliğine mi bacaklarının değişik görünmesine mi baksam bilemedim... 




En son olarakta Khole Kardashian ise annesinin Christmas partisine aynı elbiseyle katılmış. Daha öncede annesiyle aynı kıyafetleri giydiğinden alıştık. Buarada bence elbise en çok Khloe Kardashian'a yakışmış! Uzun bacakları ve bel oyuntusu derken çokta güzel taşımış. Sizce kim bu elbiseyi daha iyi taşımış? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.



You May Also Like

2 Yorum

  1. bu 3'lü içinde Khloe tabi ki :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seçme hakkımı seninle aynı yönde kullandım :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡