Nivea Q10 Enerji Gündüz Kremi

by - 01:30


Merhaba!

Sevgili Ezgi abla'nın (@dolapperisi) düzenlediği #guclukadinlarguzelhayatlar etkinliği sponsorlarımızdan Cosmetica'nın hediyesi olan Nivea Q10 Enerji Gündüz Kremi'ni annemle ortak kullandık diyebiliriz. İkimizde farklı markaların kremlerini kullanıyorduk. Annemin kremi bitince bu kremin içeriğinin ona daha uygun olduğunu düşündüğüm için verdim tabii sonra benim kremim bitince meraktan bende kullanmaya başladım. İçeriğindeki Goji Berry Özü cildi tüm gün nemlendiriyormuş ve SPF15 faktörüyle güneş korumasıda sağlıyor. Gelelim yorumlarımıza;






Kuru bir cildim var tıpkı anneminki gibi ve bu krem ikimizinde yüzünü nerdeyse tüm gün nemli tuttu. Her krem bu şekilde nemlendiremiyor.


Yazın sıcak aylarında kullanmaya başladık yani terden yüzümüzde kremin kalmayacağı şekildeki havalarda işte o zaman bile nemli tuttu!


Goji Berry Özü sayesinde mi bilmiyorum ama çok güzel ve hafif bir kokusu var. Rengininde pembe olmasına sevindim.


Gündüz kremi olduğu için sadece gün içinde kullandık. Akşamları yanına yaklaşmadık.


Kırışıklıklar için içeriğindeki Q10 iyi geliyor diye yazıyordu ama etkisini pek hissedemedik. Bende yokta annemde de etkisi oldu diyemeyiz.


Kısacası nemlendirici krem olarak kullanmak için iyi ve güzel bir ürün ama diğer etkilerini biz pek hissedemedik. Yüzünüz bütün gün nemli dursun isterseniz deneyebilirsiniz. Tekrar alınır mı derseniz biz kendi kremlerimize dönüş yaptık. Siz Nivea'nın kremlerini kullanıyor musunuzNivea Q10 Enerji Gündüz Kremini sizde kullananlardan mısınız? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Ürün Cosmetica tarafından gönderilmiştir.



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡