Modası Geldi: Kazakların İçindeki Saçlar

by - 01:30


Merhaba!

Kış aylarındaki en güzel ve sıcak tutacak trendlerden biliyorsunuzki sizleri haberdar etmeye çalışıyorum. Son senelerde bolca gördüğümüz kazakların içindeki saçlarıda nedense bloguma eklememişim. Farkedincede hemen yazmak istedim. Saçlarımızı kışları soğuk havadan koruyup kollamak biraz zor ve bakım gerektiriyor olsada biz onları seviyoruz. Bu sevgide onları artık kazaklarımızın içinde saklamamıza kadar vardı. Şaka bir yana bu trendin amacı yok ama sonuç olarak beğenen herkes uygulamaya başladığı için gözümüzden kaçmasın istiyorum. Buarada sizin için birkaç örnek kombin seçtim...





Boğazlı kazakların içinde saçlarımızın çok fazla durması ne kadar sağlıklı onuda bilemiyorum. Sonuçta saçlar narin ve çabucak kırılma olasığı yüksek o yüzden bu trende pek uyabileceğimi düşünmüyorum. Siz bu trend hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce güzel mi görünüyorlar? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...




Mary Kate & Ashley Olsen  -  Olivia Palermo



Görseller Google'dan Alınmıştır.




You May Also Like

2 Yorum

  1. kazağımın içine sokacak uzunlukta saçım hiç olmadı benim :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun saçlı halin nasıl olur bilmiyorum ama sana kısa saç yakışıyor onu biliyorum. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡