Kate Bosworth'un Jason Wu Elbisesi

by - 01:30


Merhaba güzellikler!

Kate Bosworth'u beğenirim tabii ki ama onun için özelde bir yazı yazmadım hatta yazacağım aklıma bile gelmezdi. Bu elbiseyi gördüğünde nasıl çarpıldığını anlayabiliyorum çünkü; sanırım onunla aynı duyguları yaşadım! Geçtiğimiz gün Aczone davetine katılırken giydiği bu Jason Wu elbisesinin ve aksesuarlarının uyumuna bitmiş durumdayım. Rosegold renkli saten elbisenin altına Guiseppe Zanotti'nin altın renkli bilekten bağlı ayakkabısı ve clutchıyla EFSANE görünmüyor mu?




Suni ışık ve flashlarla rengi tam belli olmadığı için sizlere günışındaki halinide göstermek istedim. Davete girerken kapıda çekilen bu fotoğraflarda rengi daha iyi belli oluyor. Göğüs kısmı hafif bastırmış olsada elbisenin rengi yeter!  Sizce elbise nasıl görünüyor? Elbiseyi Kate Bosworth'un hakkıyla taşıdığını düşünüyor musunuz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kaynak:Fashionistastories



You May Also Like

2 Yorum

  1. elbiseden çok ayakkabı ve çantaya vuruldum ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen onların güzelliğide ayrı bir konu :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡