Nivea Duşta Vücut Kremi & Isana Duşta Vücut Sütü

by - 01:30

 Merhaba!

Yaz aylarında özellikle en çok kullandığım ürünlerden birinden size bahsedip, karşılaştırmasını yapmaya karar verdim. Kış aylarında genelde duştan sonra bebek yağı yada nemlendirici kremleri kullanıyorum fakat havalar ısınmaya başlayınca o ürünleri kullanmak bana eziyet gibi geliyor. Antalya'da zaten sıcaktan nerdeyse duşta bile terler duruma geldiğimizden bide çıktıktan sonra nemlendirici ürün kullanmak iş-ken-ce! O yüzden bu duşta kullanılan nemlendirciler favorim! İsterseniz biraz daha detaya geçelim;



Nivea Duşta Vücut Kremini nerdeyse bir buçuk senedir kullanıyorum. Bittikçe alıyordum. Isana Vücut Sütü Shower & Go'yu ise ilk defa kullanıyorum. Nerdeyse bir buçuk aydır kullanıyorum. Isana'nın bir sürü ürününü daha önce kullanmıştım o yüzden gönül rahatlığıyla denemeye karar verdim.
Gelelim karşılaştırmalarına;


*  Nivea'nın normal cilt ürünü deniz mineralli, Isana'nınki ise Shea yağı ve Macademia yağı içeriyor.

*  Nivea'nın vücuda yayılımı Isana'ya göre bence daha zor. Isana'nınki hemen dağıtılıyor.

*  Nivea'nın nemlendirme süresi geceye kadarsa, Isana'nınki ertesi güne kadar diyebilirim. Isana'nın daha uzun süre vücudumu nemli tuttuğunu gözlemledim.

*  Nivea'nın kokusu 1-2 saate geçsede Isana'nınki uzun süre üzerinizde kalıyor.

*  Nivea'nın vücut emilimi dağılımıyla orantılı yani biraz geç ama Isana'nınki anında dağıldığı gibi hemen emiliyor.

*  Nivea'nın yıkandıktan sonra bıraktığı o hafif yapışkanlı his ise Isana'nınkinde kesinlikle yok. Burada o his ilk başta rahatsız etmezken Isana'ya alışınca rahatsız eder oldu.

*  Nivea'yı indirimde 14 TL'ye denk getiriyordum. Isana'yı 9.90 TL'ye aldım fakat indirimlimiydi bilmiyorum.

*  Nivea nerdeyse her yerde satılıyorken Rossmann'ın ürünü olduğu için Isana markalı ürünler sadece orada satılıyor.


**

Ürünleri kendi paramla aldım ve elimden geldiğince objektif olmaya çalıştım. Isana'nın vücut sütü diye geçen bu ürününü Nivea'ya oranla daha çok beğendiğimi eminim anlamışsınızdır. Sizde bu tarz ürünlerden kullanıyor musunuz? Sizin favoriniz hangi marka ürün? Sizin başka markalardan tavsiye edeceğiniz bu tarz ürünler var mı? Sizin fikirlerinizi duymak isterim...




You May Also Like

4 Yorum

  1. Niveayı ben de kullanıyorum, Isanayı da daha dün bir etkinlikte hediye ettiler, ama hemen kullanmaya başlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin kullan canım aradaki farkı bakalım sen nasıl bulacaksın? :)

      Sil
  2. niveayı bende memnundum ama tekrar almadım nedense başka ürünlere geçtim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea'dan bende memnundum ama Isana'yı keşfedene kadar. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡