Modası Geldi: Brow Bar Sunglasses

by - 01:30

 Merhaba!

Cemrenin düşmesiyle ısınan havaları fırsat bilip size geçtiğimiz senelerden beri çokça görmeye başladığımız bir güneş gözlüğü modeli hakkında bilgi vermeye karar verdim. Brow-bar güneş gözlüğü modeli aslında geçmişten günümüze tekrar geri geldi diyebiliriz. Modanın tekerrür ettiğini hepimiz kanıksadığımıza göre bu modelde yabancı gelmiyordur. Kaş hizasını kapatan yada orada parçası olan modellere bu şekilde ad verilmiş...




Bloggerların, ünlülerin ve sokak modasında oldukça çok kullanılmaya başlayan bu modele bizde kayıtsız kalmayalım ve bir fikrimiz olsun istedim. Her yüz şekline yakışmayacağı aşikar olan bu model, yakıştı mı da tam yakışıyor! Bütün güneş gözlüklerinde olduğu gibi deneyerek almakta fayda var. Buarada Dior'un So Real gözlüğü hakkında yazdığım yazıyı hatırlayanlar aslında bu modelide hatırlamıştır (Okumak için tıklayın). Dior'dan sonra bir sürü marka brow-bar gözlükleri farklı çerçeve ve tasarımlarla üretmeye başladı...



Miranda Kerr  -  Kylie Jenner  -  Hilary Duff  -  Chiara Ferragni  -  Lady Gaga

Kaynak:Pinterest


Bu seneki güneş gözlüğü alma hakkımı Rayban'ın yuvarlak çerçeveli modelinin benzerinden yana kullandım ve çok memnunum. Deneye yanıla ufak tefek yüzüme uyan modeli buldum. Brow-bar güneş gözlüklerini beğensemde almayı düşünmem. Siz bu model güneş gözlükleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizde modelini beğendiniz mi yoksa beğenmediniz mi? Siz nasıl güneş gözlüğü kullanıyorsunuz? Fikirlerinizi duymak isterim...



You May Also Like

2 Yorum

  1. Bende raybanın bir modelini aldım geçen sene severekte kullanıyorum ama bu sene ilk fotoğraftaki modelden istiyorum alıcam sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee o zaman şimdiden güle güle kullan diyelim :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡