Line&Dots: Sarah Hyland & Sazan Hendrix

by - 01:30

 Merhaba!

Geçtiğimiz günlerde düzenlenen bir etkinlikte oyuncu Sarah Hyland'ın ardından blogger Sazan Hendrix'inde bu bluz ve şort takımını giymesiyle artık gündemimize gelmeye hazır oldu. Puantiyeli şeffaf bluzun fiyatı 88$, puantiyeli yüksekbel şortun fiyatıysa 99$'imiş. Line & Dots markasını daha önce duymamış olmama rağmen bu takımı gerçekten beğendim. Hem fiyatlarıda gayet uygun hemde görünüşleri ve modelleri son derece modern! Sarah Hyland'ın üzerinde görünce fiyatı yüksektir diye düşünmüştüm fakat hiçte değilmiş. Hadi gelin ikisinin üzerindeki görünüşünede bakalım ve karar verelim hangisi daha iyi taşımış diye...



 Sarah Hyland


Sazan Hendrix

Kaynak:Fashionbombdaily


Her ikisininde ayakkabı seçimini aslında beğendim. Üstelik Sazan Hendrix'in topuklularının 60$ olduğunu öğrenince bayılacağım sandım. Tabii alışmışız öyle yüksek fiyatları duymaya neyse ayakkabıyı incelemek için tıklayın. Hangisini seçeceğime karar veremedim, ben düşünürken siz isterseniz bluzu incelemek için tıklayın, şortu incelemek için tıklayın. Buarada sizce hangisinin kombini daha güzel görünüyor? Sizce hangisi daha iyi taşımış? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡