Kırmızı Halı:Louis Vuitton & UNICEF Party 2016

by - 23:00


Dünyanın en ünlü markalarından Louis Vuitton ve dünyanın en önde gelen insani yardım örgütlerinden UNICEF birlikte savunmasız çocukları desteklemek amacıyla bir proje hayata geçiriyormuş. Louis Vuitton'ın proje için özel olarak tasarladığı Silver Lockit bilezik ve kolyenin gelirinin bir kısmı UNICEF'e bağışlanacakmış. #MAKEAPROMISE projesinin Selena Gomez, David Beckham, Nicole Kidman gibi kampanya elçileri olan ünlülerin katılımıyla gerçekleşen partide kampanya tanıtılmış. Bizde kırmızı halısında nerdeyse herkesin kıyafetinin Louis Vuitton marka olduğu partiye bir gözatalım istedim...



 Nicole Kidman  -  Jennifer Connelly



 Selena Gomez  -  Mariah Carey  -  Miranda Kerr



 Lea Seydoux  -  Nicolas Ghesquière


Camilla Belle  -  Michelle Rodriguez  -  Heidi Klum




Amaç güzel olunca kırmızı halısı hakkında da pek yorum yapmak istemiyorum fakat içlerinden en çok Selena Gomez ve Nicole Kidman'ın kıyafetlerini beğendiğimide söylemeden geçmek istemiyorum. Buarada Selena ve Miranda'nın Justin Bieber'dan dolayı kanlı bıçaklı olması gerekmiyor muydu? Fazla mı rol yapıyorlar yoksa araları gerçekten iyi mi bilemedim. Siz ne diyorsunuz? Kırmızı halısını siz nasıl buldunuz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Kaynak:Vogue.fr



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡