Modası Geldi: Büyük Ponponlu Bereler

by - 01:30

 Merhaba!

Bu kışın eennn beğendiğim ve sevdiğim trendlerinden birini bugün sizinle paylaşmak istiyorum. Çoook üşüyen biri olarak bereler, kışın benim en yakın arkadaşlarımdan biri oluverirler. Bolca kullandığım bu aksesuarın her sene farklı türlerini trend oldukça sizinle paylaşmayı resmen bir vazife haline getirdim. Sokak stilinde, bloggerlarda ve ünlülerde bolca gördüğümüz ve görmeye devam edeceğimiz bu büyük ponponlu bereler hakkında birazda olsa konuşmasak çatlayabilirdim o yüzden hemencecik başlayalım mı?


 Büyük ponponlu berelerin iki çeşidi şuan çok revaçta. Onlardan biri ponponun kürk gibi tüylü olması, diğeriyse yünle yapılan ponpon. En çok hangisi şuaralar kullanılıyor derseniz benim gördüğüm kadarıyla tüylü büyük ponponlu bereler şu sıralar daha çok kullanılıyor. Ponponun neredeyse berenin kendisi kadar büyük olması zaten bu trendi öne çıkaran fakat siz illa o kadar büyük ponpon olmasın daha zarif dursun isterseniz tabii onlardanda alıp kullanabilirsiniz. Sizin için seçtiğim büyük ponponlu berelerle yapılan farklı kombin örneklerini inceleyip isterseniz onlardanda yardım alabilirsiniz. Tabii şuanda size berelerin nasıl kombinleneceğini anlatmaya kalkışmak istemiyorum çünkü hepimiz az çok biliyoruzdur diye düşünüyorum...




 Bu kış en çok kullanacağım aksesuarlarımdan biri olacak gibi gözüken büyük ponponlu bereler hakkında şimdilik size söyleyeceklerim bu kadardı. Umarım size yardımım dokunmuştur. Buarada siz büyük ponponlu bereler hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizinde bu trende ait bereleriniz var mı? Siz bu trendi sevdiniz mi yoksa sevmediniz mi? Sizin fikirlerinizide mutlaka duymak isterim...


Kaynak:Pinterest




You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡