Dergi Kapakları: Aralık 2015

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Bu yılında resmen sonuna geldik! Ben zamanın nasıl geçtiğini hiç anlayamıyorum. Umarım 2016 hepimiz için olduğundanda güzel geçer diyerek konuyu yazımıza bağlıyorum. 2015 yılının son Vogue Brezilya dergisinin kapağında emekliye ayrıldığını söyleyen model Gisele Bündchen yer aldı. Kadının güzelliği zaten ortadaydıda bu halleriyle daha çok ortaya çıkmış. Aramızda onu kıskanmayan var mı???



 Alexa Chung  -  Gwen Stefani  -  Kareena Kapoor

Daha yaratıcı ve sıradışı kapaklarını gördüğümüz dergilerde bu son ayda bir farklılık beklemiyordum desem yalan olur. Keşke biraz daha hareketli olsaymışlar...



 Kylie Jenner'ın bu çekimlerde Elle Kanada için verdiği pozlardan, halinden tavrından, görünümünden dolayı eskiden babası olan ama şuan neyi olduğunu söyleyemeyeceğim Caitlyn Jenner'dan bile yaşlı göründüğünü söyleyenlere hak vermeden edemeyeceğim. Daha yeni 18 yaşına girmişken neden 45 yaşında gibi görünmek istiyor anlayamıyorum...



 Kırmızı halılardan tanıdığımız en azından benim öyle tanıdığım Zendaya bu ay Flare dergisinin kapağında yer almış. Genç ve güzel bir kız işte. Pek tanımadığımdan hakkında söyleyecek bişeyimde yok...



Ünlü vloggerlardan Tanya Burr'u tanımayan var mı? Bu kadar kilo verdiğinin farkına varamamışım ya fotoğraflara bakınca resmen şok oldum. Tabii mutlaka photoshopta yapılmıştır diye düşünüyorum. Böyle çekici ve seksi görünüme nasıl büründü bilemedim çünkü o videolarında hep çok tatlı ve sevimli görünüyor...




Cansu Dere  -  Özge Özpirinçci  -  Sıla  -  Demet Özdemir  -  Pelin Karahan

Ülkemizdeki kapaklarda da pek hareketlilik yok, öyle değil mi? Yani bana en farklı BeStyle ve GQ'nun kapakları ki zaten GQ bu ay 3 farklı kapak yapmış. Yılın son ayındaki dergi kapakları yazımında sonuna geldim. Bu ay içlerinden en çok Gisele Bündchen, Kareena Kapoor ve Tanya Burr'un yer aldığı kapakları beğendim! Eennn beğenmediğimse Kylie Jenner'ın yer aldığı kapak oldu. Siz içlerinden en çok hangi kapakları beğendiniz yada beğenmediniz? Sizce yılın son ayındaki kapaklar nasıl görünüyor? Sizin fikirlerinizide mutlaka duymak isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.



You May Also Like

4 Yorum

  1. türk kapaklarından sıla çok kötü karina kapoorun olduğu kapağı sevdim.. kylie fotoshopun dibine vurmuş ablası kim ve khole arası bir şey olmuş ama ikisinden de kötü görünüyor halbuki sade haliyle çok tatlı ve hoş bir kız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya makyajla ve photoshopla resmen evrim geçiriyorlar. Kylie daha çok çıtır olmasına rağmen kart bir görünüme bürünüyor :(

      Sil
  2. Gisele'in saç modeline bayıldımmmmmm....

    Kylie Jenner'ı kapak yapan zihniyete.cdnkvnfjvnf...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece saçına mı? Kadın her zamanki gibi tam bir taş :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡