Benim Top 7 Christmas Ağaç Elbiselerim

by - 01:30

 Merhaba!

Ülkemizde Christmas yani Noel her ne kadar kutlanmasada yılbaşı ağacı merakı var bunu hepimiz biliyoruz. En az bir kerede olsa mutlaka evimizde bir yılbaşı ağacı süsleme maratonu olmuştur haa biz onlar gibi gerçek kullanmayız orası ayrı konu diye düşünüyorum. İnternette gezinirken bana çok ilginç gelen bu konuya rastladım. İnsanlar artık kendilerini aşmışlar ve yılbaşı ağaçlarını farklı formlara büründürmeye başlamışlar! Belki eskiden beri yapılan bişeydir bu bilmiyorum ama ben ilk kez rastladım. İnanılmaz yetenekle yapılmış olanlar var. İçlerinden beğendiğim 7 tane örneği sizlere göstermek istedim. Buarada bu ağaç elbiseleri ve süslemelerini kendin yap projesi olarak anlatan bloglar vs bile varmış. Benim beğendiğim bu ağaçları bakalım sizde beğenecek misiniz? Siz bu fikir konusunda ne düşünüyorsunuz? Çok yaratıcı değil mi? Sizde benim gibi ilk kez görenlerden misiniz yokda daha önceden biliyor muydunuz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...








Görseller Google'dan Alıntıdır.




You May Also Like

4 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡