Alexander McQueen: Kate Middleton & Kim Kardashian

by - 01:30

 Alexander McQueen markasını vazgeçilmezi haline getiren ünlüler arasında birbirinden çoook farklı tarza sahip olan kişiler bir şekilde pişti olunca yada aynı kıyafeti farklı şekilde kullanınca tabii ki bizde merak uyandırması kaçınılmaz oluyor. Düşes Kate'in vazgeçilmezi olan Alexander McQueen markasına ait aynı elbiseyi Kim Kardashian'ında giymiş olması medyada büyük yankı yarattı. Hadi gelin ikisinin üzerinde de nasıl durduğuna bakalım...



 Kim Kardashian bu elbiseyi 2011 yılında aynı formda olan elbiseyi kolsuz ve etek boyu çok daha kısa haliyle giymiş. Yalnız elbiseye bakmaktansa yüzüne odaklandım! Şimdiki haliyle bu halinin hiç alakası yok. Kadın resmen kendini baştan yarattı. O elbiseyle giydiği ayakkabılara bakın diyorum ve susuyorum...



Düşes Kate Middleton ise aynı elbiseyi uzun kollu ve etek boyu daha uzun şekliyle iki kere kullandı. Farklı zamanlarda ve farklı etkinliklerde bu kırmızı Alexander McQueen elbiseyi giydi. Kate'in üzerindeyken elbisenin asaleti bir farklı değil mi

Sormak adetten olduğu için sizce hangisine daha çok yakışmış diye tabii ki soracağım ama bence cevap ortada. Ben oyumu kesinlikle Kate Middleton'dan yana kullanıyorum.Sizce hangisine daha çok yakışmış? Siz elbiseyi nasıl buldunuz? Sizce hangi formda daha kullanışlı görünüyor? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Kaynak:RCFA




You May Also Like

2 Yorum

  1. Kate'in özellikle şapkalı kombinine bayıldım. Benim tarzım ikisiyle de uyuşmuyor ama ben de seve seve kullanabilirim bu elbiseyi :) Aslında ben bu elbiseyi Kim'e de gayet yakıştırdım. Ama o ayakkabılar ve o kolye nedir yani.. Ben elbisenin ikisinin ortası halini tercih ederim. Yani uzun kollu ve mini :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa Kim'in ayakkabı seçimi ibretlik olmuş :D
      Kate Middleton'ın bende şapkalı halini daha çok beğendim. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡