Yakı(şık)lı: Luke Evans

by - 01:30

Merhaba kızlaarrr!

En son asırlar öncesinde yazdığım bu seriyi yeniden canlandırmaya karar verdim. Sizin için yakı(şık)lı avına devam edeceğim valla hepsi sizin için yoksa kendim önemli değilim. :) Bu seferki yazı için seçtiğim kişi efsane oyunculardan biri olan Luke Evans! Yoksa siz onu tanımadığınızı mı sanıyorsunuz? Bence yanılıyorsunuz çünkü adam her yerden çıkıyor. Neyse konumuza dönelim ve size onu daha yakından tanıtmaya geçiyorum...



15 Nisan 1979 doğumlu Galli oyuncu ve şarkıcı Luke Evans'ın belkide bilmediğiniz en temel özelliğini size şimdi söyleyeceğim kızlar. Üzgünüm ama o bir gaymiş. Bu yazıyı hazırlayacağım zamana kadar öyle olduğunu bende bilmiyordum. Hatta baya baya yakışıklıda bir sevgilisi varmış. Neyse size oyunculuğunu en net hatırladığım filmlerinden bir kolaj yaptım ki belki sizde hatırlarsınız diye. Hobbit'i ve Fast & Furious'u söylemiyorum bile! Dracula'yı ben izlemedim. The Musketeers (Üçsilahşörler) ve Immortals (Ölümsüzler)'dende mutlaka hatırlıyor olmanız lazım???



Luke'cuğumuz genelde spor ve klasik arası giyiniyormuş. O yüzden konuya direk havaalanı stiliyle başladım. Spor ve klasik parçaları harmanlayıp ortaya kendi tarzını çıkartıyor. Giyim tarzı hoşuma gitti. Siz ne düşünüyorsunuz?



Kırmızı halılardaki efsoluğuna ne diyorsunuz? Adama takım elbise acayip yakışıyor! Bir adama papyon bile ayrı yakışır mı? Yakışıyormuş gördüğümüz gibi. Genelde filmlerde başrol oyuncuların arasında oluyor fakat yardımcı rollerde olduğunda bile galalara vs katıldığından çok çeşitli kırmızı halı fotoğrafları var. Buarada Luke EvansGQ dergisinin bu sene yaptığı '50's best dressed British Men' listesine adını yazdırmayı başarmış biri olduğundan eğer giyim tarzının devamını merak ediyorsanız bir inceleyin derim


Luke Evans hakkında benim şimdilik size söyleyeceklerim bu kadardı. Umarım sizi birazda olsa aydınlatabilmişimdir. Oyunculuğunu çok beğeniyorum. Siz ne düşünüyorsunuz Luke Evans'ın oyunculuğu hakkında? Buarada giyim stilini nasıl buldunuz? Sizin en sevdiğiniz filmi hangisi? Fikirlerinizi mutlaka duymak isterim...


Kaynak:Wikipedia,IMDB




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡