Mr.Grey Bizi Yeniden Görmeye Geliyor!

by - 21:30

 Merhaba kızlaarrr!

Size bu haberi en hızlı şekilde anlatmaya başlıyorum. Yazarımız  Erika (E.L James) bugün Instagram hesabında haberi bu şekilde paylaştıktan sonra ortalık resmen toz duman oldu! Kitap Elli Ton serisinin devamı şeklinde olmayacakmış. Bildiğimiz gibi bütün seri Anastasia Steele'in ağzından anlatılıyordu. Özgürlüğün Elli Tonu'nun sonunda sadece birkaç sayfa Christian'ın ağzından okumuştuk ve tadı damağımızda kalmıştı, değil mi? İşte bu yeni kitap tamamen Christian Grey'in ağzından anlatılacakmış!! Seri şeklinde mi yoksa tek kitap mı olacak onu tam bilmiyorum amaaa ''Grey'' adı altında ve 18 Haziran'da yani ''Christian'ın doğum gününde'' Amerika'da satışa çıkarılacağını biliyorum. Umarım Pegasus Yayınevi elini çabuk tutar ve hemen ülkemizede getirir. Valla Türkçe'ye çevrilmesini bekleyebilecek kadar sabredebileceğimi sanmıyorum o yüzden orjinal diliyle almayı düşünüyorum. 2 hafta sonra macera kaldığı yerden devam etmeye başlıyor. Sizde benim gibi heyecanlı mısınız? Siz ne düşünüyorsunuz bu yeni haber karşısında? Hadiii gelinde azıcık sohbet edelim bu konuda? Sizde fikirlerinizi mutlaka söyleyin...





Kaynak:E L James's Instagram Account




You May Also Like

2 Yorum

  1. Yaaa Grey'in ağzından anlatılması fikri çok iyi olmuş. Merak uyandırıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay dimi dimiii Fatma'cım? Bende acayip merak ediyorum. Olaylar aynı olsada bakış açısı farklı olacağından hemen okumak istiyorum. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡