Kırmızı Halı: Cannes Film Festival 2015 #Day2

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Fan Bingbing festivalin 2. gününde 'Mad Max:Fury Road' filminin galasında seçtiği bu elbiseyle katılmış. Tamamı tüllerden oluşan ve üzeri çiçeklerle süslenen bu V göğüs dekolteli elbisenin her tarafından anlaşılacağı üzere Marchesa'nın Spring 2015 koleksiyonundanmış. Gerçektende elbise ilkbahar gibi görünüyor. Bence kızımızda bir ayrı güzel taşımış...


Katrina Kaif yine aynı galada ilk kez görüpte farkettiklerimin arasında. Üzeri güpür dantelle kaplı uzun kollu, balık model bu kırmızı elbise tabii ki bir Elie Saab eseri olduğundan farketmemi sağladı. Elbise çok yakışmış ama o morumsu kızılımsı saçlarını pek beğenmedim. Elbiseyi kapattığını düşünüyorum. Şöyle simsiyah bir saçla şimdikinden çok daha iyi görünebilirdi...



 Filmin galasına tabii başrol oyuncu damgasını vurmayacakta başka kim yapacak o işi? Charlize Theron gündüz yapılan etkinlikte tamamı siyah deri olan kolları ve etek kısmı püsküllü, omuzları tül detaylı mini Valentino elbiseyi giymiş...
Akşamki galada ise sarı straplez ve balık modelli uzun kuyruğu olan Christian Dior Couture elbiseyi giymiş...



 Naomi Watts galada siyah straplez kısmı dantelli, etek kısmı dantelin üzeri tülle kaplı bu uzun Ralph Lauren elbiseyi tercih etmiş...

Fast and Furios filmlerinden hastası olduğumuz Michelle Rodriguez ise galada siyah transparanımsı izlenim yaratan bir Zuhair Murad elbiseyi tercih etmiş. Aslında uzaktan çok hoş görünüyor ama yakından biraz daha farklı görünüyor...

 Julliane Moore ise koyu kırmızı tek kolu uzun olan bu derin yırtmaçlı kadifemsi Givenchy Couture elbiseyi giymiş. Farklı ve daha genç görünüyormuş gibime geldi...



Salma Hayek ise gündüz katıldığı etkinlikte kare yakalı siyah üzeri kırmızı gül desenli Alexander McQueen kalem elbiseyi tercih etmiş...
Akşamki galada straplez etek kısmı balığımsı katlı modelli siyah üzeri dore rengi baskılı yine bir Alexander McQueen elbise giymeyi tercih etmiş. Açıkcası elbiseyi hiç beğenmedim ve ona yakıştıramadım...

Siz Cannes Film Festivalinin 2. günü hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...



Kaynak:RCFA





You May Also Like

4 Yorum

  1. Merhaba
    Katrina'ya bayıldım zaten filmlerinden dolayı çok severim. Çok güzel dans ediyor bayılıyorum bu kıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Aaa bilmiyordum zaten ben onu ilk kez gördüm. Elbise bencede gerçekten çok yakışmış. :)

      Sil
  2. Öyle wowww diyebileceğim kimse olmadı gibi ama Salma Hayek her zamanki gibi çok rüküş çok kötü:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aynen Melis'cim. Beğendiklerim var ama öyle woww dediğim çıkmadı. Geçen seneki hareketlilik yok zaten ya o zamanları mumla arar olduk. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡