Saçıma Nasıl Ombre Yaptım?

by - 01:30

 Merhaba güzellikler!

Saçıma ombre yapalı nerdeyse 1 ay oldu hatta belkide geçti bile ama bir türlü yazısını yazamamıştım. 2 sene önce saçıma 2 kere röfle yaptırdım ve sonra bir daha canım yaptırmak istemedi. Kendi saç rengim ortaya çıktıkça daha mutlu oldum ama yinede bir değişiklikte yapmak istiyordum. Kuaföre gidip ombre yaptırmayı düşünüyordum sonra aklıma Loreal'in Ombre serisi geldi ve 'Bir deneyelim sonucu kötü olursa zaten kuaföre gidicem ve düzelttiririm' diye düşünerek annemle yapmaya başladık...



Bu seri 3 farklı saç tipine göre yapılmış. Ben 03 numaralı Sarı-Koyu Sarı için olanını aldım. Paketin içinden zaten ihtiyacınız olan herşey çıkıyor. Boyayı ve oksidanı güzelce çalkalayıp karıştırdıktan sonra yaparken ben üzerime poşet gibi plastik birşey örttüm. Buarada ilk önce içten, görünmeyen bir saç tutamımda denedim ki hoşuma gitmezse yapmam diye. Beğendikten sonra uygulamasına geçtim. Zaten içinden çıkan kağıttada yapılacaklar anlatılıyor ama ben yinede videolarda izlemiştim. Boyanın yarısını bile kullanmamışımdır. Sonucun tamamından ne çıkacağını bilemediğimden baya bir çöpe gitti...



Taa daaaa işte bu da benim yaptığım ombrem. Saçım rüzgardan dolayı uçuşmuş ve dolaşmış gibi görünüyor ama onlar aldırmadan rengine bakarsanız geneli işte böyle görünüyor. Çıkan sonuçtan inanılmaz mutlu oldum ve sevdim. Profosyonel bir kuaför kadar olmasada gerekli geçişleri sağladığımı düşünüyorum. Her görende kendim yaptığıma inanamıyor. Siz ne düşünüyorsunuz ombreler konusunda? Siz nasıl buldunuz saçımı? Sizce yapabilmiş miyim? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...




You May Also Like

14 Yorum

  1. Uçları röfle gibi duruyor, gerçekten çok güzel olmuş güle güle kullan ben bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden röfle vardı ama geçti o yüzden bide ombreyi denemek istedim. Teşekkürler canım. :))

      Sil
  2. Bence şahane olmuş :) Çok doğal duruyor hiç göze batmıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ben çok beğendim, tam yaz saçı olmuş, hatta örgüler falan çok güzel durur bu saçta <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa aynen tatlım Mimi Ikon'dan bir sürü değişik örgü öğrenip deniyorum. Yaza hazırlık yapıyorum çünkü Antalya'nın sıcağı açık saçla pek çekilmiyor :) <3

      Sil
    2. Ben de balık sırtı örgüyü Mimi Ikon'dan öğrenmiştim, ama tabi kestirince uygulayamıyorum şimdi :)

      Sil
    3. Ayneennn ^_^
      Olsun yaa uzayınca tekrar örmeye başlarsın tatlım :)

      Sil
  4. alip almama konusunda kararsizdim yardimci oldun cok güzel olmus güle gle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapımı kolay ya gönül rahatlığıyla alabilirsin.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. :)
      Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. valla çok hoş olmuş canım.bende istiyorum uçlarına ombre ama işte vakit olmuyor birtürlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yaaa yap sende! :)
      Sanada çok yakışır tatlışım. :*

      Sil
  6. Çok güzel olmuş maşallah :) Ben şimdilik saçlarımı uzatma evresinde olduğum için boya kullanmıyorum yoksa hemen denerdim bu kadar güzel durduğu için.
    Senin için bir mimim var. Yapmak istersen beklerim.
    http://cansudandunyaya.blogspot.com.tr/2015/04/mim-bir-kitap-olsam.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cansu'cum :)
      En kısa sürede cevaplamaya çalışacağım. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡