Modası Geldi: Kenzo Kalifornia Bag / Çanta

by - 01:30

 Merhaba güzellikler!

Son bir kaç senedir ortalığın tozunu attıran farklı modellerde çantalardan birinide Kenzo üretmiş bulunmaktaydı. Daha önce size bu çantadan neden bahsetmediğimi bende bilmiyorum ama şimdi bu yanlışımı düzeltemeye geldim. Çantanın modeline hasta olduğumu söylememe gerek var mı? Şöyle fermuarlı modelli çantalara takıntım oldu. Gelelim çantanın detaylarından ve sokak stillerinde nasıl kullanıldıklarından bahsetmeye değil mi?




 Kenzo bu modeli yani Kalifornia'yı yanılmıyorsam 2012-2013 yıllarında üretti. Öyle değilse bile en azından o yıllardan beri çok görür oldum. Çantanın Medium ve Mini modelleri mevcut. Medium boyutlarının fiyatı 695-745$ arasında değişiyor. Mini boyutlarınınsa fiyatı 395-745$ arasında değişiyor. Her iki boyutunda geniş renk ve desen skalası var. Tek renk olarakta farklı renklerin kombini yapılarakta satılan modelleri mevcut. Yandan asmalı bir model olduğundan mıdır nedir kendisinde her zaman gözüm kalmıştır. En rahat ettiğim çantalar genelde yandan asmalı modeller oluyor. Sizinde öyle mi? Ünlülerinde gözdesi olan bu çantayı sokak stillerinde de bu şekillerde kullananlar varmış. Gayet kolay kombinlenen çantalardan. Buarada çantanın genelde mini boyu tercih ediliyormuş...



Jessica Alba - Rashida Jones


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***

Benim olmasını en çok istediğim modellerden birisi olan Kenzo Kalifornia çantaları siz nasıl buldunuz? Geçen sezon Mango'dan ona benzer bir çanta almıştım ama yazlık bir çanta olduğundan daha kullanamadım. Sizinde benzer çantalarınız var mı? Sizde fermuarlı modelli çantalara sempati duyuyor musunuz? Çantayı incelemek ve daha fazla detay öğrenmek isterseniz tıklayın. Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...






You May Also Like

6 Yorum

  1. Benim de en rahat ettiğim çantalar yandan asmalı olanlar, eller rahat oh misss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aayynen hihi :)
      Eskiden pek sevmezdim ama şimdilerde öyle çantalar vazgeçilmezim oldu :)

      Sil
  2. Oh ne güzel şık şık blog buldum geldim :) Güneyden bildiriyorum, yağışlı demiştin ya orda gördüm de geldim :)))
    Bekleriz efendim kahveye. Bende iki çeşit kahve var, kahveyanı makyaj, kahve yanı kitap... Sen seç artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çook teşekkür ederim. Ne iyi yapmışsın gelmekle :))
      Valla bende iki çeşidinde bağımlılığı olduğundan hepsini seçiyorum ve hemen geliyorum. :)

      Sil
  3. harika bir bloğunuz var takibe aldım bende sizi bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tabiki uğrarım :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡