Mercedes-Benz Fashion Week istanbul Fall 2015 Schedule

by - 01:30

 Her sene niyetlenipte gidemeyenlerin listesinin başına adımı altın harflerle yazdırdığım Mercedes Benz Fashion Week'in İstanbul ayağı bu sene 16-20 Mart 2015 tarihleri arasında Tophane Antrepo 1 ve 7 alanlarında yapılacakmış. Sonbahar 2015 koleksiyonlarının sergileneceği defileleri her zamanki gibi delice merak ediyorum! Gidenler yada benim gibi gidemeyip her sene internetten takip edenler içinde etkinlik takvimini sizinle paylaşıyorumki planınızı ona göre yapın hiçbişeyi kaçırmayın...




Selim Baklacı, Raisa & Vanessa, Mehtap Elaidi ve Özgür Masur koleksiyonlarını ve defilelerini izlemek için şimdiden sabırsızlanıyorum! Buarada ufak bir not bu sene 40'dan fazla marka ve tasarımcı katılıyormuş. Ayrıca 10'dan fazlasıda ilk defa Mercedes Benz Fashion Week'e katılıyormuş. Siz her sene gidip takip edenlerden misiniz? Yoksa benim gibi internetten takip edenlerden misiniz? Siz en çok hangi koleksiyonları ve defileleri merak ediyorsunuz? 



Kaynak:Trendus






You May Also Like

2 Yorum

  1. Merhaba :) Bende internetten takip edenlerdenim, geçen sene davetiye almak istedim ama geridönüş alamamıştım, bu en son etkinlik için de mail yazdım bakalım bir cevap gelecek mi? Davetiye gelse bile yalnız gitmek istemediğimden bakalım hangi arkadaşımı ikna edeceğim :)) Buyuk ihtimal yine inernetten izlerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aay ben senin arkadaşlarının yerinde olsam valla uça uça gelirdim! Hem kimse gelmezse illa arkadaşın olmasına gerek yokki bence kendinde gidebilirsin. İnşallah ikimizde bir gün yakından izleyebiliriz. :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡