Dergi Kapakları: Şubat 2015

by - 01:30

 Merhaba güzeller!

Yılın ikinci ayında tekrardan buluştuk. Bu ay Christian Grey'le tanışacağımız için yazıma Jamie Dornan'la başlamak istedim. Bu ay #FSOG filminin nerdeyse bütün oyuncuları aslında bir sürü dergiye kapak oldu fakat hepsini alarak yazının tadını kaçırmak istemedim. Ben sadece Elle için verdiği pozlarla size 12 gün sonra Christian Grey ve Anastasia Steele'le tanışacağımızı hatırlatmak istedim. Sizde heyecanlı mısınız?




 Modern dünyanın Pin-up Girl'ü güzeller güzeli Dita von Teese bu ay Harper's Bazaar Meksika'nın kapağında yer aldı...


Vogue Avusturalya'nın bu ayki kapağında yer alan isim Kim Kardashian oldu. Vücut ölçüleri yavaştan kendine göre normal olan ölçüsüne dönmeye başladı...


 #FSOG furyasından nasibini alan şarkıcı Rita Ora'da filmde oyunculuğunu bizlere gösterecek ama ondan önce L'officiel Fransa'nın kapağında yer aldı. Bakalım oyunculuğuda şarkıcılığı gibi iyi mi?


 Flare dergisinin kapağında yeni evli sayılan örnek çiftimiz Olivia Palermo ve kocişi Johannes Huebl yer aldı. Cosmopolitan'ın kapağındaysa şarkıcı Nicole Scherzinger yer aldı. Maria Claire'in kapağındaysa efsane güzellerden oyuncu Gwyneth Paltrow yer aldı...


 Kendall'dan arta kalan zamanlarda medyanın ilgisini çekmeye çalışan Kylie Jenner'da bu ay Cosmopolitan'ın kapağında yer aldı. Kylie kendine bişeyler yapıyor ve giderek dış görünüşü ablası Kim Kardashian'a benzemeye başladı bence can sıkıcı bişey bu yaptıkları...


 Harper's Bazaar'ın kapağındaysa Irina Shayk yer aldı. Ben bu kadının güzelliğinin abartıldığını düşünenlerdenim yaa Cristiano Ronaldo sayesinde dünya çapında bu kadar çok üne sahip oldu. Sizce???


 The Blonde Salad'ımız bloggerlıktan ünlü bir iş kadını kimliği kazanmaya başlayan Chiara Ferragni bu ay Lucky ve InStyle Almanya'nın kapaklarında yer aldı. Ününe ün katmaya devam ediyor, darısı başımıza...


 BeStyle dergisinin kapağında Sinem Kobal, Elele dergisinin kapağında Selma Ergeç, ALL dergisinin kapağında Gülşen, Vogue dergisinin kapağında Suki Waterhouse, Maria Claire'in kapağındaysa Cameron Diaz yer aldı...


Son olarakta InStyle'ın kapağında Burak Özçivit ve Fahriye Evcen, Elle'nin kapağındaysa Kerem Bürsin ve Frida Aasen'in yer aldığını sizlere söyleyerek bu ayki yazıma son veriyorum...


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Ben bu ayki kapaklar arasından en çok Jamie Dornan, Dita von Teese veee Olivia Palermo & Jonannes Huebl'ın yer aldıklarını beğendim. Bu ay kapaklar fazla hareketli değil gibiydi yada bana mı öyle geldi bilmiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz kapaklar hakkında? Siz en çok hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...







You May Also Like

6 Yorum

  1. bu jamie dornan'ı sakallı gördükçe The Fall'daki psikopat katil hali aklıma geliyor sevemiyorum adamı bir türlü :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe dimi, valla bende bu sakallı halleriyle o rolünü düşündükçe tırsmıyorum desem yalan olur. :)

      Sil
  2. jamie dornan son aylarda sürekli sosyal medyada, dergilerde insan zorla merak ediyor bilinçaltımıza yerleştirdiler sanki:P yıldızı daha da parlayacak bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Melis'cim. Çok güzel bir kampanya başlattılar ve resmen bilinçaltımıza yerleştirdiler dediğin gibi. Kesinlikle daha iyi yerlere gelcek. :)

      Sil
  3. Canım valla Irina Shayk in olduğu kapağa bayıldım.Ne biliyim esmer kadın çekiciliği diye bir şey var gibi geliyor bana..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir tabiki ya sonuçta zevk meselesi. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡