Yükselen Trendlerden: Tüylü Kıyafetler / Dress in Feathers

by - 01:30

Merhabalaarrr!

Son birkaç yıldır kıyafetlerde tüyleri çok kullanır olduk. Kimi zaman o kadar abartılıyorki tam bir tavuk yada kuş gibi ortaya çıkanlar oluyor. Tabii onlar abartıpta trendi kötüye kullananlar. Genel olarak bu seneki Sonbahar/Kış sezonunda ünlülerde, sokak stillerinde, ünlü bloggerlarda sık sık görmeye başladığımız şu tüyleri bide biz konuşalım istedim, fena mı ettim???




Gelelim kombinlenme ve kullanılma şekillerine;

Tüyleri genelde hep etek kısımlarında görüyorum. Tüylü etekleri kombinlemek aslında o kadar zor değil. Bu tüylü eteklerin kombinlenme şekillerini Tütü Eteklerinkine benzettim, siz ne dersiniz? Rahat bir triko kazaktan tutunda şık bir tişörte yada basic bir tişörte kadar bir sürü parçayla kombinlenme olasılığı var. Tüylü montlar, ceketler ise favorilerimden. Şık bir elbisenin, eteğin üzerinde mükemmel denecek kadar uyumlu oluyor. Bide elbiselerin etek uçlarında kullanılan tüyler varki onlar zaten kendinden kombinlenmiş oluyor ve size sadece altına iyi bir ayakkabı seçmek kalıyor...




Anna Dello Russo - Kim Kardashian - Ulyana Sergeenko


Sarah Jessica Parker - Jessica Biel - Anna Dello Russo - Olivia Palermo - Alexa Chung



Görseller Google'dan Alıntıdır.

***

Tüylü kıyafetler hakkında şimdilik size söyleyeceklerim bu kadardı. Siz bu parçalar hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizde tüyleri seven ve kullananlardan mısınız yoksa sevmeyenlerden misiniz? Tüylü kıyafetler hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...






You May Also Like

8 Yorum

  1. bayılıyorum bu parçalara ya. kimde görsem sarılasım geliyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe deliii ^.^
      Yumuşacık oluyorlar aslında yani fena fikirde değil. :)

      Sil
  2. Çok kilo problemi olmayanlara daha çok yakıştırıyorum. bel bölgesinden başlayan tüyler beli kalın gösterebiliyor.ona dikkat etmek gerekir. sanırım kullanan kişiye ve kullanılan yere göre değişen bir durum. etekte çok sevsemde riske girmeyip belki bluzlarda deneyebilirim ben =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Eylül'cüm doğru diyorsun biraz riskli. Basen bölgesi benim gibi geniş olanların tercih etmemesi gerekiyor. :)

      Sil
  3. Canım ben senin postlara bayılıyorum yaa, bu da benim beğenip uzak durduğum trendlerden :)
    Ünlüler de görüp çok beğeniyorum, inş. deneme cesareti de gelir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıımmm çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni. :) Ayrıca bende senin yazılarını zevkle okuyorum :*
      Malesef bende öyleyim.Belki mont,ceket gibi parçalarda kullanırım ama azcık geniş basenlerimde hayatta kullanmam hehe :)

      Sil
  4. Tam benlik bayilirim bole kokos seylerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz kokoş şeyler ama güzeller hehehe :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡