Modası Geldi: Kalpak / Fur Hat

by - 01:30

Merhaba güzellikler!

Gün geçmiyor ki yeni bir trend, moda çıkmaya görsün. Tabii aslında bu kalpak modası yeni çıkan birşey değil fakat yeniden alevlenen birşey oldu. Bence çokta güzel oldu! Soğuk kış günlerinde başımızı bereden başka ısıtacak bir seçenek olması güzel değil mi? Buarada bu yazıyı elimden geldiğince çabuk yazıp yayınlamaya çalıştım çünkü yazının sonunda size güzel bir haberim var!
Hadi biraz kalpak modası hakkında konuşalım mı?




Kalpak denilince akla ilk önce Ruslar geliyor hepimiz bunun farkındayız. Uzun yıllardır soğuktan başlarını korumak amacıyla kullandıkları için resmen onlarla bütünleşti. Onların sayesinde öne çıkan bu parçalar son yıllarda da modaya katıldı. Gerçek kürk olanları eminim çok sıcak tutuyordur fakat şahsen o hayvanların acısını görmektense başımın donmasını yeğlerim. Sizde böyle düşünüyorsanız biz gerçek kürklerle yapılan kalpaklardan uzak duralım olur mu???

Kombinlenme şekilleriyse oldukça basit görünüyor. Giyilen nerdeyse her kıyafete uyum sağladıkları aşikar değil mi? İsterseniz kürk görünümlü tüylü montlarla, isterseniz kaşe-deri vs. gibi montlarla yada kıyafetlerinizin üzerine kalpakları kullanabilirsiniz. Çok çeşitli renklerde kalpaklar var. Ayrıca Rus kalpaklarının çeşitli modelleride var ama benim en çok bu yuvarlak şekilde olanları hoşuma gidiyor. Siz ne düşünüyorsunuz?




Miroslava Duma


Anna Dello Russo - Elena Perminova


Göseller Google'dan Alıntıdır.

***


Bu sezonda nerdeyse eennn çok sevdiğim şeylerden biri olan bu kalpaklar hakkında size söyleyeceklerim şimdilik bu kadardı. Bence kalpaklar görünümüze acayip ayrı bir hava katıyor tabii doğru şekilde kombinlendiği sürece! Gelelim güzel haberimize. Nerdeyse bir haftadır kendime kalpak almak için çok araştırdım ve ülkemizde satan bir site bulamadım. Yurtdışındanda sipariş veremiyorum çünkü şuan beklediğim paketlerim var ve onların gelmesini tehlikeye atmak istemiyorum. Neyse araştırmaya devam ediyordum ve geçen gün öylesine girdiğim LCW'de kendime bordo bir kalpak buldum! Eğer sizde istiyorsanız bence bir göz atabilirsiniz. Siz ne düşünüyorsunuz bu son yıllarda çıkan kalpak modası hakkında? Sizde kullanıyor musunuz yada kullanmayı düşünüyor musunuz? Sizin görüşlerinizide duymayı çok isterim...






You May Also Like

4 Yorum

  1. ben giysem kutup ayısına benzemekle kalmam herkes güler bana :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa olur mu öyle şey! Bence gayette güzel yakışır. :)

      Sil
  2. inanmıyorum!! aynısını almışız. bende aldım çok seve seve 1 kez kullandım henüz.. şu çok soğuk havalarda. ben izmirdeyim ama kalpak biraz fazla mı oluyor ne millet bi tuhaf baktı hihih =) ama çok sevdim bence çok şık duruyor.severek kullanacağım ama LCWda böyle birşey bulmak çok garip gelmişti bana pek LCW tarzına göre değil =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah ben Antalya'da takıyorum düşün insanların bana nasıl baktığını :D Valla aldığım günden beri hergün severek kullanıyorum tatlım. Aynen çok şaşırdım bende LCW'da böyle birşey bulduğuma ve hiç kaçırmadan aldım hihi :) Buarada sende güle güle kullan Eylül'cüm.

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡