Avon Alışverişim

by - 01:30

 Merhaba kızlar!

Uzun zamandır alışveriş yazısı yazmamıştım. Dolu dolu alışveriş yaptığım pek olmuyor. Yani herkes gibi eksiklerimi tamamlamaya yönelik aklıma geldikçe ufak ufak alışverişlerim oluyor o yüzden onlarıda yazma gereği pek duymuyorum. Bu yazıyı yazmamın amacıysa bana göre çok uygun bir alışveriş olmasıydı. Eee hadi o zaman hemen ürünleri göstermeye geçiyorum...



Yanlış hatırlamıyorsam ürünlerin hepsi bu ay indirimdeydi. Hatırladığım kadarıyla fiyat bilgiside vereceğim...


1.Clearskin Mineral İçeren Siyah Maske:İlk çıktığından beri aklımda olan ama kendimi almaya hazır hissetmediğim bir maskeydi. İndirimde olduğunu görünce bir denemek istedim ve sonunda aldım.  Fiyatı TL yada TL'idi.

2.Bold ruj (coral burst rengi):Aslında anneme SuperShock kalemi alabilmek için alınmış bir ürün. Rengi annem seçti, katalogda daha farklı görünüyordu diyor şimdi benim oldu.   Fiyatı 12 TL'idi.

3.SuperShock Jel eyeliner Kalem:Görkem Karman sayesinde çok merak edip alanlar kervanındanım. Aslında anneme almıştık ama sanırım el koyacağım. Rengini göstermek için hafif bir çizik attım ve ne kadar ovalarsam ovalayayım çıkmadı! Sabunla yıkayınca çıktı. Gerçekten övgüler boşa değilmiş anladım!   Fiyatı 6 TL'idi. 

4.Clearskin Soyulabilen Arındırıcı Jel:Kardeşim siyah nokta bantlarından pek memnun kalmadığı için bide bunu deneyelim istedik. Ben burnumda denedimde pek siyah noktam olmadığından işe yarıyor mu anlayamadım.   Fiyatı 7 TL yada 8 TL'idi.

5.Mega Effects Maskara (Brown Black rengi):En sevdiklerimden! Normal fiyatının 28 TL olması biraz abartı gibi geliyor. O yüzden indirime girdikçe alıyorum. Aslında bugüne kadar hep siyah rengini kullandım ama bu sefer siparişim yanlış yazıldığından bu renk geldi. Daha önce renkli maskara hiç kullanmamıştım madem şansıma bu geldi bir deneyeyim dedim. Şimdilik memnunum, renk farkıda yokmuş gibi geldi.   Fiyatı 14 TL'idi.




Alışverişim bu şekildeydi. Soyulabilen Arındırıcı Jel ve Minarel İçeren Siyah Maske'nin fiyatları konusunda belki 1-2 TL yanılıyor olabilirim çünkü onları tam hatırlamıyorum. Bu alışverişin en önemlileri Mega Effects maskara ve SuperShock kalemdi. İkisindende elinizin altında olmasını gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Siz buaralar neler aldınız? Sizde bu ayki Avon indirimlerinden yararlandınız mı? Ürünlerden kullandıklarınız varsa sizin görüşlerinizide duymak isterim...






You May Also Like

8 Yorum

  1. Jel eyeliner kalemi bende merak ediyordum fikirleriniz yardımcı oldu sanırım en kısa zamanda ben de alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende almadan önce çok merak ediyordum ve alınca o övgülerin tam yerinde olduğunu anladım. Yazım işine yaradıysa ne mutlu bana. :))

      Sil
  2. SuperShock kalemi o kadar merak ediyorum ki kullanip memnun olmayan yok sanirim. Goz icinde de akma yapmiyor mu kullaninca bilgi verirsen sevinirim :) Hepsini guzel gunlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende çok merak ediyordum o yüzden bu ay katalogda görünce hemen aldım. Uzun yıllardır gözümün içine kalem çekmiyorum tatlım :( Teşekkür ederiimmm :))

      Sil
  3. Aldıklarını güle güle kullan canım blogunu süslü şirine blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^
      Hemen bakıyorum bloguna. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡