Stella McCartney Green Carpet Collection 2014 London Fashion Week Look

by - 01:30

Merhaba kızlar!

Moda Haftaları birbiri ardına devam ederken yepyeni koleksiyonlarını görücüye çıkaran tasarımcılar kadar o defileleri izlemeye gelen ünlülerin kıyafetleride ilgimizi bir hayli çekiyor. (Hatta ben tasarımlardansa ünlülerin kıyafetlerini daha çok merak ediyorum valla bizde yalan yok.) O yüzden geçtiğimiz günlerde Londra Moda Haftası kapsamında düzenlenen Stella McCartney'nin Green Carpet Collection defilesine katılan bazı ünlülerin kıyafetlerini sizinle paylaşmak istedim...



Yeniden sarışın olan Dakota Johnson defileye katılırken Stella McCartney'nin yeni koleksiyonundan bir parça giymiş. Gömlek ve etek havası olan bu elbisenin ne asimetrik kesimlerini ne de şifon desenini beğendim. Bej rengi giydiği açık topuklularında da ayağı bileğinden sanki kırılıp kopacakmış gibi görünüyor. Gerçekten hiç beğenmedim bu halini ama şaşırmadımda zaten stilini incelediğimiz yazıyı hatırlıyorsanız neden şaşırmadığımı anlarsınız. Yazıya gitmek için tık tık. Buarada aynı yaşta olmamıza rağmen o sarışın olunca bence aramızda en az 20 yaş varmış gibi duruyor...



Rita Ora geceye siyah bir tulumla katılmış. Tulumda takım elbise havası var hatta o tarz kumaşlardan yapılmış. Çok cesur bir göğüs dekoltesi olmasına rağmen ben bu halini çok beğendim. Saçı başı, makyajı falanda gayet yerinde ve ölçülüymüş. Bu kıza yeni aşk yaradı diyeceğim amaaa eski aşkta yaramıştı. Hatta sanırım ona yeni stil danışanı falan yaradı. Uzun zamandır güzel giyiniyor.  :)



Drew Barrymore - Poppy Delevigne - Alexa Chung - Ellie Goulding - Salma Hayek

Gelelim gecenin (bence) iyi giyinen diğer kadınlarına. Drew ve Salma siyahın asilliğine ve her daim olan kurtarıcılığına sığınmışlar. LBD (little black dress) politikalarını sonuna kadar destekliyorum. Poppy'de yeni koleksiyondan bir parça giyerek Stella McCartney'nin tasarımlarından birinin reklamını yapmış. Ellie Goulding hakkında söylencek pek fazla bişey yok. Davete göre hafif kaçan bir kombin olmuş ama genelde güzel...


Tabii ki gelen ünlüler bu kadar değildi ama benim dikkatimi çeken ünlüleri sizinle paylaşmak istedim. Siz ne düşünüyorsunuz bu ünlülerin kıyafetleri hakkında? Siz içlerinden en çok hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...



Görseller Google'dan Alıntıdır.




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡