Lauren Conrad'ın Gelinlikleri

by - 01:30

 Merhaba canlarım!

Bu yaz kaç tane gelinlik yazısı yazdım sayısını inanın bende bilmiyorum. Her gelinin yazısınıda yazmadığım halde yinede baya bir yazı oldu. Ne bereketli bir yaz mevsimi geçirdik öyle değil mi? Hepimizin hayran olduğu Tv yıldızı, tasarımcı ve yazar olan Lauren Conrad 13 Eylül'de nişanlısı William Tell'le evlendi. Düğünden sonra Us Weekly dergisine kapak olmuşlardı fakat gelinlikler pek belli olmuyordu. Geçtiğimiz günlerde gelinliklerin detaylarıda basında paylaşıldı...



Lauren Conrad, herkes gibi tek gelinlikle yetinmemiş ve 2 farklı gelinlik giymiş! Giydiği gelinliklerden birisi Amerikalı iki tasarımcının markası olan Badgley Mischka'danmış. Bu fotoğraflarda gördüğümüz gelinlik işte tamda bahsettiğimiz! Üzeri dantelle kaplı, vücuda oturan ve sırt-göğüs dekolteleri dantelle kaplıymış. Saçlarını açık bıraktığı için upuzunda bir duvak kullanmış...



Gelelim diğer gelinliğe. Düğünün devamında ilk karede gördüğümüz straplez ve vücuda oturan modelli bir Monique Lhuillier gelinlik tercih etmiş. 2 gelinliğinde oldukça sade ve güzel olduğunu düşünüyorum. Lauren çokta güzel bir gelin olmuş değil mi? Siz ne düşünüyorsunuz Lauren Conrad'ın 2 farklı gelinliği hakkında? Sizin görüşlerinizide mutlaka öğrenmek istiyorum...


Görseller Google'dan Alıntıdır.





You May Also Like

6 Yorum

  1. Bu hatunu çok beğeniyorum zaten. Gelinlikleri de çok güzel taşımış. Işıl ışıl olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı görüşteyiz. Işıl ışıl her haliyle. :)

      Sil
  2. yeni üyenim cıvıl cıvıl bir blog sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oley! Hoşgeldin, güzel düşüncelerin içinde çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Kabarık olmayan bir gelinlik gördüm sonunda, vee cidden bayıldım duak modeli çok çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha aynen canım kabarık olmayan nadir gelinliklerden biri :) Uzun duvakları bende seviyorum ^.^

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡