Kendall Jenner in Milan Fashion Week Runway 2014

by - 01:30

 Merhaba güzeller!

Kendall Jenner'ı artık bilmeyenimiz yoktur değil mi? Şu sıralar modellikte öne çıkmaya çalışan Kendall Jenner bu seneki Milano Moda Haftası'nda 5 farklı markanın defilelerinde yer aldı. Bu defileler öyle bilinmeyen markalarında değildi. Ports 1961, Emilio Pucci, Fendi, Bottega Veneta ve Dolce & Gabbana gibi markaların yeni sezon ürünlerinin tanıtımı için defilede resmen en önde yer aldı. Açıkcası koleksiyonların tamamına bakmadım sadece Kendall'ın giydiklerine göz attım ve yeterli buldum. Boyu posu, vücudu, güzelliği hoşuma gittiğinden hiç bir laf edemem hem zaten beğendimde...




Kardashian ailesinin annesinin başka kocasından olan kardeşlerinden biri olan Kendall'a şu sıralar acayip sükse yaptırtıyorlar! Resmen bir Kendall Jenner kampanyası başlattılar ve onu medyaya pazarlıyorlar. Kourtney ve Kim Kardashian tabiki Instagram hesaplarında Kendall'ın fotoğraflarını paylaştılar. Hem annesi hemde menajeri olan Kris Jenner'da aynı şekilde fotoğraf paylaştı...


Milano Moda Haftasında çıktığı defilelerden en çok Dolce & Gabbana'daki hallerini beğendim. Zaten bir kaç senedir bu etnik desenleri çeşitli şekillerde ürünlerine işleyen D&G'nın tasarımlarına hayranım. Siz nasıl buldunuz Kendall Jenner'ın defilelerdeki hallerini? Sizde beğendiniz mi? Kendall Jennersevenlerden misiniz yoksa sevmeyenlerden mi? Sizin fikirlerinizide öğrenmek isterim...







You May Also Like

8 Yorum

  1. Gerçekten egzotik bir güzelliği var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ve Kardashian'lara benzemeyen bir güzelliği var :)

      Sil
  2. I really like Kendall, she walked in every catwalk this season!!
    http://laviecestchic.blogspot.it

    YanıtlaSil
  3. ben bilmiyordum seninle birlikte tanımış oldum :) gerçekten cool çok güzel biriymiş ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel, bilmediğin,farklı birini tanıtmışım sana. :)
      Kardashianlardan farklı bir güzelliği ve havası var o yüzden beğeniyorum.

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡