Cloud10 Beauty Alışverişim

by - 01:30

Cloud10 Beauty Alışverişim
Merhaba!

Bu yaz bir sürü yurtdışı alışverişim oldu ama geneli önceden alışveriş yaptığım sitelerden olduğu için yazma gereği duymadım. Cloud10 Beauty ülkemizde çok popüler bir site oldu ve genelde sorunsuz gönderim yapıldığı içinde çok tercih ediliyor. Bu benim ilk Cloud10 Beauty alışverişim. İçinizde (ilk başlarda) benim gibi tereddütü olanlar varsa onlara yardımcı olabilmek için yazmak istedim...



Alışverişimin detayları; İlk almaya karar verdiğimde sitede ürün stoklarda yoktu o yüzden 3 gün falan bekledim. Stoğa girince hemen 5 Eylül'de sepete attım ve 8 Eylül'de kargoya verildi. Buarada siteye üye olduktan sonra size 1 ay geçerli olan %10 indirim kodu geliyor. Siparişimi tamamlamadan önce o koduda kullandım. 1 euro indirim oldu ama olsun boşa gitmesindense kullanılsın. 5 euro kargo parası ödedim. 2 euro daha verirseniz takip numarasıda veriyorlardı ama ben takip numarasızı seçtim. Tamam kabul gelene kadar içim hiç rahat değildi çünkü ürün nerde göremiyordum, gümrüğe takıldı mı haberim yoktu ama neyseki 20 Eylül'de sorunsuz geldi. Gümrük korkum olduğundan ödemeyi Paypal hesabımla yaptım...


Cloud10 Beauty Alışverişim
Çok uzun zamandır Sleek markasının ürünlerini merak ediyordum ama almaya cesaret edemiyordum. Sonra bir gün bu limited edition olan palete aşık oldum! Gece gündüz aklımdan çıkmadığından anneme türlü diller döktüm resmen yalvara yalvara aldım çünkü çok far kullanmıyorum ve şimdiden 3 büyük paletim var, küçükleri söylemiyorum bile. :)  Renklere ilk gördüğüm anda vuruldum. Parıltılı ve bende olmayan renklerdi. Buarada paletin adı Arabian Nights olunca renklerin hepsinin adıda masallardan gelmiş. Eğer sizde böyle bişeyler arıyorsanız bu palete tükenmeden bir göz atın derim...


Kısacası ilk Cloud10 Beauty alışverişimle ilk Sleek ürünümü almış oldum. Memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Ben şuana kadar Cloud10 Beauty'den yapılan alışverişlerde gümrüğe takılanı hiç duymadım ama yinede tedbirli olmak lazım. Sizde daha önce bu siteden alışveriş yaptınız mı? Hiç Sleek ürünlerinden kullandınız mı? Sleek'in bu Limited edition far paleti Arabian Nights hakkında ne düşünüyorsunuz? Daha önce yaptığım Feelunique, Beauty Joint ve Aliexpress alışverişlerimi okumak isterseniz üzerlerine tıklayın. Sizin görüşlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...



You May Also Like

10 Yorum

  1. ben de bu palete ilk gördüğümde bayılmıştım sonra da gitti gidiyordan aldım direk :-)) şahane bir palet güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şahaneymiş. Çok teşekkür ederim. :))
      Bende Gitti gidiyor'dan almayı düşündüm ama paleti 75tl'ye sattıklarını öğrenince vazgeçtim 40tl'ye kargo parasıda dahil aldım. Tabi aynı satıcıdan mı bahsediyoruz bilmiyorum ama dehşet pahalı geldi o fiyatlar bana. :)

      Sil
  2. Ben bu kutuyu ve yeşil köpükleri bir yerden tanıyorum sanki :))) Yeni cicini güzel günlerde kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlam kargo göndermeyi yurtdışı alışverişlerim sayesinde öğrendiğim doğrudur hihi :)
      Teşekkür ederim tatlım :*

      Sil
  3. aaa çok güzel bir paletmiş gerçekten.güle güle kullan canım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımcık. Kesinlikle tavsiye edilen ürünlerden biri. ^.^

      Sil
  4. Harika bi palet guzel gunlerde kullan :) Ben bi turku cesaret edemiyorum cloud10beauty alisverisine ne yazikki. Kargo parasi vermisken cok urun aliyim diyorum, cok urun alinca da gumruge takilma ihtimali artiyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Aslında senin yazında gördüğüm Sleek Face Form Kit'ide almak istiyordum ama gelip gelmeyeceğinden emin olmadığımdan almadım :) Yaa alırsanda iletişime geç fiyatı üzerinde düşük yazarlar sorun çıkmaz zaten kozmetiğin ağırlığından nolcak. Hem üzerine sen bişey demeden onlar farklı şeyler yazıyor o yüzden pek sorun çıkmazmış gibime geldi. :)

      Sil
  5. Güle güle kullan canımm :)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡