Faberlic Pro Saç Serisi Çekilişi Kazandım

by - 21:50

Herkese merhaba!

Fulya'nın Faberlic Pro Saç Serisi çekilişini son dakikalarda duydum ve onu yalnız bırakmamak için katıldım. Artık içimden nasılda istediysem o saç bakım serisi bana çıktı hehehe  :)  Sağolsun Fulya ve Faberlic yetkilileri çok ilgiliydiler.  :)

Paket bugün elime ulaştı. Henüz kullanma imkanım olmadı ve kullandığımda fikirlerimi ayrı bir yazıyla belirtmeyi düşünüyorum. Fulya'ya ve Faberlic Türkiye ailesine tekrardan çok teşekkür ederim...    ^_^





You May Also Like

4 Yorum

  1. Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  2. Fıstığım güle güle kullan sağlıkla insallah. Seviyorum seni, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım. Bende seviyorum seni. Sevgiler :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡