ELIE SAAB Haute Couture Fall Winter 2014-2015 Collection

by - 01:30

Selammm!

Paris moda haftasında Sonbahar/Kış 2014-2015 koleksiyonunu görücüye çıkaran Elie Saab yine yeni yeniden muhteşem şeyler yaratmış!!! Defilenin arkasında mankenlerin son rötuşlarınıda kendisi yapıyor. Bu koleksiyonda da bomba etkili parçalar var. Şimdi sizi 15 dakikalık bu defileyle başbaşa bırakıyorum.
Allah'ım nolur bir gün bende onun bir tasarımını giyebileyim hatta mümkünse gelinlik olsun.  :(





Koleksiyonu ve defileyi nasıl buldunuz? Ben her zamanki gibi yine bayıldım! Zaten ben bu adamın yaptığı her işe bayılıyorum. Sizde Elie Saab'ı benim gibi sevenlerden misiniz?
Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

4 Yorum

  1. 2 bobregimi birden satsam 3 saat yasayabilirmisim bu suredede dugun falan halledilir heralde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahasfdgjk yaa delii düşündüğün şeye bak :D
      Umarım bir gün ikimizde giyebiliriz bebeğim. ^_^

      Sil
  2. Bayılıyorum ben bu adama :) kendisine, kıyafetlere, parfümlerine herşeyeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım aynı duyguları paylaşıyoruz hehehe :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡