Valentino: Kris Jenner & Khole Kardashian

by - 01:30

 Valentino'nun Spring 2014 koleksiyonundan olan bu elbise baya sükse yapmadı mı sizcede? Gladyatörvarimsi havası ve işleme detaylarıyla aslında ben beğendim. Tabii fiyatını duyunca siz beğenmeye devam edermisiniz bilemem ama ben soğumaya başladım çünkü fiyatı 2000-4200 dolar arası değişiyormuş. Şimdi anne-kızdan hangisi daha iyi taşımış diye hadi bakalım...



Valentino elbiseyi ilk önce Kris Jenner'ın üzerinde gördük. Bu fotoğrafı Kim Kardashian'ın Instagram hesabında paylaşmış. Siyah stilettolarıyla kombinlediği bu elbise Kris Jenner'da fena
durmamış gibi geldi. Sizce?



Khole Kardashian elbisenin aynısından mı aldı yoksa giymek için annesinden ödünç mü aldı orası her ne kadar bilinmez olsada bence afet olmuşAnladığım kadarıyla Khole elbiseyi Kimye'nin düğünden
önce Valentino'nun şatosunda verdiği kutlama yemeğinde giymiş. Hemen Valentino kankasıyla fotoğrafta çekinmişler. Ben mi? Yoo kıskanmadım ki .s  :))


Kaynak:Perez Hilton

***


Anne-kızdan hangisine daha çok yakışmış diye sorarsanız tabii ki Khole'u seçerim. Zaten Kris Jenner'ın yaşına biraz fazla genç işi kalmış gibi geldi. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce hangisinde daha iyi durmuş? Elbiseyi nasıl buldunuz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡