Stil ikoncanı: Kirsten Dunst

by - 01:30

30 Nisan 1982 doğumlu ABD'li oyuncu Kirsten Dunst bu seferki yazımın konuğu olsun istedim. Kirsten'ı çoğumuz Örümcek Adam filmlerinden hatırlıyor olabilir ama ben onu yıllar önce izlediğim Vampirle Görüşme ve Jumanji filmlerinden hatırlıyorum. Kendine özgü, sade stiliyle bakalım onu beğenecek misiniz???



Kirsten günlük hayatında öyle sabit şeylere takılan isimlerden değilmiş. Mesela bir gün kot şort ve bol tişörtle görülürken diğer gün bir pantolon+blazerla yada elbiselerle, eteklerle vs. görülebiliyormuş. Açıkcası ben onun günlük halini çok eğlenceli buldum...


Eveetttt gelelim spor yaparkenki stiline! Genel olarak tayt kullanan birisiymiş. Taytın üzerine moduna göre tişört, uzun kollu bluz yada sweat giyip doğru spora gidiyormuş. Çok iyi olmasada fena sayılmaz yani bu halleride, öyle değil mi?


Herkesde olduğu gibi havaalanı stilide günlük hayatından izler taşıyor gördüğümüz gibi. Günlük hayatındaki rahat kombinleriyle yolculuklara çıkan isimlerdenmiş. Tabii biz buna şaşırdık mı? Tabiki hayır! Hangimiz böyle yapmıyorki?


Kirsten'ın kırmızı halı, davet, gala vs. stilinede bakmamak olmaazzzdı. Ona en çok yakıştığını düşündüğüm saç rengi olan kızıl saçlı hali ne de güzel değil mi? Genel olarak sade ve fazla dikkat çekmeyen, abartısız kıyafetleri giysede bazen ortadaki yeşil tüylü elbise gibi bir fark yaratmakta istiyormuş...

Eee kızımızın vintage sevdasıda hafiften var hani. Valla bence bu modellerde Kirsten'a fazlasıyla yakışıyor. Zaten bebek gibi suratlı olduğundan nerdeyse giydiği herşey yakışıyor ama nerdeyse yani...

Gelelim yaptığı hatalı saçimlerine! Bundan daha kötü olduğu halleride elbette var. Bu karelerin bazıları yeni bazıları eskiymiş. Hadi eskilere lafım yok hani o zamanlar stili oturmamıştır falan filan ama yeni olanlara ne demeli bilemiyorum. Mesela ortadaki elbisenin etek boyunun bitişine ve ayağındaki bilekten bağlı topuklularını ne yapmalı sorarım size? Bilenten bağlı ayakkabılar zaten bacak boyunu keser ve kısa gösterir, ee o elbisenin etek boyuda aynı işlevi görüyor o zamansa ortada Kirsten'ın bacakları kalmıyor. Böyle saçma sapan seçimler yapıyorlar yada yapılanları giyiyorlar ya işte o zaman çok sinirleniyorum...



Görseller Google'dan Alıntıdır.

***

İşte Kirsten Dunst'ın stili bu şekildeymiş. Valla ben en çok günlük stilini beğendim. Kırmızı halıda da fena sayılmaz ama yinede biraz daha yol katetmeliymiş gibime geldi. Siz nasıl buldunuz Kirsten'ın stilini? En çok hangi halini beğendiniz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

4 Yorum

  1. Güzel bir inceleme olmuş. Günlük hayatındaki değişik tarzlarını sevdim. Ellerine sağlık :)
    bakimlikedi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende öyle. :) Çok teşekkür ederim Didem'cim :))

      Sil
  2. Dediğin gibi kısa boylu kadınlar ya mini ya maxi boy elbise/etek tercih etmeli. Aksi halde olduklarından daha kısa görünürler.
    Bunun dışında yerine ve zamanına göre giyindiğini düşünüyorum. Özellikle casual giyim tarzını sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım ya kendimden biliyorum hihi :)
      Evet Kirsten'ın günlük giyimini bende begendim :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡