Modası Geldi: Gingham

by - 01:30

Merhabalar!

Geçmişin izlerinden yeniden modaya dönen bir trend de Gingham. Aslında bu Gingham trendi bizim bildiğimiz pötükare deseni. Nostalji yaşamak diye buna denir sanırım. Kışın çokça karşılaştığımız ekoselerden sonra şimdi sırada pötikareler var. Her yerde göreceğimizden emin olabilirsiniz.
1960'lı yıllardan itibaren moda literatürüne giren Gingham'ın hakkında biraz
konuşalım ne dersiniz???


Gingham modaya nasıl girdi bilmiyorum ama iyi ki girmiş diye düşünüyorum. Her zaman çok sevdiğim desenlerden biridir. Çok sıcak ve sizi hemen saran bir havası yok mu bu desenin? Genelde beyaz kumaşın üzerine çeşitli renklerle oluşturulan bu pötikareleri seven sırf biz değiliz. Sokak modasında da oldukça popüler. Beğendiğim bazı kombinleri sizin için seçtim. Louis Vuitton, Balmain gibi markalarda bu
fikre sıcak baktığından ara ara sezon ürünlerinde bu deseni kullanıyorlar...


Peki gelelim asıl konumuza Gingham stilini günlük hayatımıza nasıl uygulayabiliriz;

Pötükare desenini üstünüzde kullanacaksanız düz renkli pantolon, etek, şort yada kotlarla vs. gayet güzel uyum yakalayabilirsiniz. Eğer etek, pantolon gibi kıyafetlerde kullanacaksanız üzerinize yine tek renkli gömlek, bluz gibi şeyler giyebilirsiniz. 'Tek düze olmak istemiyorum ben desenleri birarada kullanmak istiyorum' dersenizde çok rahat kullanabilirsiniz. Print on print trendi uzun zamandır çok kullanılıyor. Tamamen pötikare desenli etek-ceket yada pantolon-ceket takımı falan giyeceksenizde abartıya kaçmamakta fayda var o yüzden takımın içine sade birşeyler giymelisiniz. En önemli ayrıntı çok fazla göz yormamak! Yani örneğin abartıpta ayakkabı, çanta, kıyafet uyumlu olur diye baştan aşağı pötikare desenli giyinilmemeli...



Dita von Teese - Tanya Burr - Olivia Palermo - Miroslava Duma - Sarah Jessica Parker


Kaynak:Pinterest

***

Gingham yani pötikare modası hakkında benim size söyleyeceklerim bu kadardı. Umarım işinize yarar bilgiler verebilmişimdir. Benim tamamen pötikare desenli eski moda tarzında bir elbisem var sanırım bu yaz sıkça onu giyeceğim. Siz nasıl buluyorsunuz bu modayı? Sizde seviyor musunuz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim... 


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡