Mim #10 - Seni Sen Yapan

by - 01:30

Merhaba kızlar!

Uzun bir aradan sonra tekrar mim cevaplıyorum. Zaman Sözleri blogunun tatlı sahibesi Özge beni mimlemiş. O yüzden bende unutmadan ve geciktirmeden hemencecik cevaplamak istedim. Özge'cim mim için tekrar çok teşekkür ederim ve hemen başlıyorum...   :)



★  Seni sen yapan renk/renkler nelerdir?

Hiç düşünmeden pembe ve beyaz derim.Tabi bide siyah en çok kullandığım renklerden o yüzden onuda es geçmek istemem hihi  :)

★  Seni sen yapan düşünce nedir?

Aslında bir sürüler ama içlerinden en çok sevdiğim söz/düşüncelerden birini paylaşayım.

''İnsanlar söylediklerinizi yada yaptıklarınızı unutur, ama onlara neler hissettirdiğinizi asla unutmaz.'' (Maya Angelou)


★  Seni sen yapan giyim tarzı nedir?

Öyle sabit bir giyim tarzım yok yani ama genelde spor giyinirim. Dolabımda en çok kot olduğunu düşünürsek siz anladınız.  :)


★  Seni sen yapan saç stili nedir?

Belime kadar uzattığım saçlarımı 2 yıl önce ani bir kararla ensemde kestirdim ve uzasın diye uğraşırken anladımki uzun saç is may görl  :)


★  Seni sen yapan parfüm/koku nedir?

Ben daha çok çiçeksi kokuları severim. Amaaa ilk kez Puma Flowing sayesinde  şekerli bir koku kullandım ve kullanıyorum. Kesinlikle bulursanız tavsiye edilir.


★  Seni sen yapan makyaj malzemesi?

Ruj ve eyeliner + maskara.


★  Seni sen yapan mevsim/ay nedir?

Aslında ilkbahar ve yaz aylarını çok severim. Ama Antalya'da yaşarken bazen yazdan nefret edebiliyorsunuz.


★  Seni sen yapan müzik/şarkı türü nedir?

Öyle çok kesin ve net bir müzik tarzım yoktur. Hoşuma giden şeyleri dinlerim.


★  Seni sen yapan kitap türü/yazar nedir?

O kadaarrr çok kitap okurumki o yüzden tarzım yok. Zaten olsa bu kadar okuyamam diye düşünüyorum neyse sorumuza dönelim; konusu hoşuma giden her kitabı kaçırmam,okurum.


★  Seni sen yapan tavırların nelerdir?

Yüzümden ne hissettiğimi çok rahat anlayabilirsiniz. Duygularım hemen yüzüme yansır. Bu özelliğim hoşuma gitmesede sonuç olarak değiştiremiyorum.




Benim mimlediklerimse;




Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

13 Yorum

  1. Canıım çok teşekkür ederim cevapların için,çok keyifli bir yazı olmuş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canımcım, zevkle cevapladım. :) :*

      Sil
  2. cok tesekkur ederim canm mim icin, en kisa surede cevaplayacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım. O halde senin cevaplarınıda okumayı dört gözle bekliyorum :)

      Sil
  3. Sözü çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en sevdiklerimden ve Maya Angelou'nun genelde bütün sözleri çok güzeldir :)

      Sil
  4. Bende çiçeksi kokuları seviyorum ya şekerli kokular başımı ağrıtıyor :) Bu arada yüzümden anlaşılır hissettiğim demişsin aklıma kendi halim geldi :) Bir gün video çekiyoruz ben unuttum gitti o sırada arkadasım makyaj malzemesini eline almış kapatı paletime rastgele fırçayı daldırıyordu. Bende onu izlerken suratım çok garip bir hal almıştı izleyip izleyip gülüyorduk :D Teşekkür ederim mim için en kısa zamanda yapacağım canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edebiliyorum o halini tatlım çünkü genelde ben öyle olabiliyorum hehehe :)
      Rica ederim canım, senin cevaplarınıda merak ediyorum :) :*

      Sil
    2. HiçBir tercih çok katı olmamalı. O kadar hızlı değişen dunyada.Kitap tavsiyesi,
      Deborah Gibson. Sevginin Son istedi
      tatiltercihi.blogspot.com

      Sil
  5. Özür dilerim.Yazar, Debbie Macomber.
    Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tavsiye içinde sağolun bakacağım :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡