Elie Saab: Angelina Jolie & Jane Fonda

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Elie Saab'ın kreasyonlarını ne kadar (hastalık derecesinde) sevdiğimi hepimiz biliyoruz değil mi? Tamam adam hep aynı çizgide devam ediyor bazen bu banada sıkıcı geliyor amaaa Angelina Jolie bile Elie Saab elbiseyle pişti oluyorsa bize laf söylemek yerine anca oturup iç geçirmek düşer.  Yılların oyuncusu Jane Fonda ve Angelina Jolie'nin bu hallerine hadi hep beraber bakalım...



 Mart ayında düzenlenen Oscar Ödül Töreninde Angelina Jolie  geceye Elie Saab'ın Fall 2013 koleksiyonundan olan bu ışıltılı uzun, kollu ve sırt dekolteli gri elbisesiyle katılmıştı. Elbise o kadar mükemmel ve öyle kendi kendini tamamlıyorki takı takmaya bile gerek kalmıyor. Nitekim Angelina'cığımızda bir çift küpeyle kombinini tamamlamış. Tabii en şık aksesuarlarından biride yanındaki Brad Pitt'miş. Aksini iddia edebilecek olan var mı?



Bu seneki Cannes Film Festivalindeki 'Grace of Monaco' filminin prömiyerinde Elie Saab'ın Fall 2013 koleksiyonundaki aynı elbisenin kırmızısını Jane Fonda giymiş. 76 yaşında olmasına rağmen ne kadar güzel görünüyor değil mi? Jane Fonda'nın bir sürü aerobik videoları var ve sürekli yenilerini çekiyor biliyor muydunuz? 76 yaşında olmasına rağmen kadın vücuduna dikkat ediyorken çok kısa süredir düzenli sporu hayatıma sokmuş olmaktan utanıyorum...


Kaynak:Perez Hilton

***


Elie Saab'ın her zamanki mükemmelimsi elbiselerinden birini bu bölümde konuk etmekten çok memnunum. Gönül isterdi ki böyle bir Elie Saab elbiseyle bende pişti olayım ama malesef şuan o imkanım yok. :(  Buarada ben Angelina Jolie diyorum ama tabiki sizin fikirlerinizide çok merak ediyorumAngelina Jolie'ye mi yoksa Jane Fonda'ya mı daha çok yakışmış sizce? Elbiseyi nasıl buldunuz?


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

4 Yorum

  1. Gizeem tam sıkıntıdan patlarken bu yazın bana nasıl iyi geldi anlatamaam :* Bence de Angelina Jolie ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim öyle olmasına Özgee <3 :)

      Sil
  2. Jane Fonda diyorum kesinlikle.Kadın taş gibiymiş cidden.süper olmuş elbise :D bende bayılıyorum bu kadının tasarımlarına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım valla kadın taş gibi hemde o yaşına rağmen yaa bide bizim şimdiki halimize bak :D

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡