Elf Corrective Concealer Set

by - 01:30

Merhabalar!

   Geçen ay Beauty Joint sitesinden yaptığım alışverişi şuradaki yazımda sizinle paylaşmıştım hatırlarsanız. Şimdide o alışveriş sayesinde elimde olan bir üründen bahsedeceğim. Elf ürünlerini hepimizin sevdiği Youtuber Deniz yüzünden çok merak ediyordum. Böyle bir palet istiyordum ama Avon yada Oriflame'den olmasını istemiyordum (Başka markalarda görmemiştimde ondan) hazır Elf'de görmüşken bir denemek istedim 'sonuçta 4 $'lık bir ürün ne kadar kötü olabilirki' diyip sipariş verdim. Aslına bakarsanız Elf Corrective Concealer setin ben Erase & Conceal paletini seçmiştim fakat bana Neutralize & Conceal paleti geldi...


      Erase & Conceal sette sarı ve mavi tonları vardı ama zaten benim en çok istediğim renk yeşil ve pembemsi gibi yada somonumsu gibi olan renk olduğundan sorun etmedim. O renkleride çok istememin sebebi tabiki göz altlarımdaki morlukları ve yüzümde oluşan kırmızılıkları geçirmek. Gerçekten işe yaradığını gördüm ve bayıldım. En çokta yeşil rengi seviyorum! Bu ürünü kullanmadan önce pek inanmıyordum hani o kırmızılıkların görünmeyeceğine ama gerçekten işe yarıyormuş. Sarışın ve beyaz tenli olduğum için azıcık bir güneş bile görsem yüzümün kırmızı olmasına engel olamıyordum taa ki bu ürünle karşılaşıncaya kadar!


Peki bu yeşil rengi nasıl kullanıyorum hemen ondan kısaca bahsedeyim;

   Makyaja başlamadan yüzümü nemlendiriyorum daha sonra yüz bazımı uyguluyorum.

   Kremsi yapıda olduğundan uygulayacağım yerlere parmaklarımla pıt pıt dokunduruyorum.

   Sürdükten sonra bir fırça yardımıyla tampon hareketlerle uyguluyorum.

   İsterseniz üzerine pudra uygulayın istersenizde fondöten & BB krem farketmez. Yeterki üzerinden ten renginize uygun bişeyle geçip sabitleyin. Böylece kırmızılıklarınız kapanacaktır.



     Diğer renklere gelecek olursak onları bazen kapatıcı bazense kontür işlemi için kullanıyorum. Genel olarak yapılarını çok beğendim zaten ilk kremsi yapıdaki ürünüm olur kendisi. Kısacası ben bu ürünü çok beğendim ve gönül rahatlığıyla size tavsiye edebilirim. Buarada Elf hayvanlar üzerinde test yapmayan ve uygun fiyatlı bir marka olduğundanda içim çok daha rahat bir şekilde tavsiye ediyorum...


     Şunu söylemedende geçemeyeceğim; Artık ülkemizde de satışta olan Wet'n Wild markasınında buna benzer bir ürünü var. Geçen gün arkadaşıma almıştık. Eğer yurtdışından sipariş vermeye çekiniyorsanız o üründe aklınızda bulunsun derim. Ayrıca Elf Corrective Concealer seti şuradan sipariş verebilirsiniz. Siz ne düşünüyorsunuz bu kapatıcı setleri hakkında? Sizde kullanıyor musunuz? Elf markası hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizin görüşlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡