Dergi Kapakları: Haziran 2014

by - 01:30

Yeni bir ay ve yeni dergi kapakları yazısı ile karşınızdayım. Bu ay yazıya çok sevdiğim Olivia Palermo'yla başlamak istedim. Olivia yeni nişanlandığından mıdır bilmiyorum ama bu ayki Brides dergisi için bir sürü modacının gelinlikleriyle poz vermiş. Hepside çok yakışmış, bu kadına ve stiline bayılıyorum...



Bu ayki dergiler içinden en bomba olanı ve ennn çok konuşulanı Katy Perry ve Madonna'nın V magazine için verdikleri bu pozlar olsa gerek. Madonna'yı gördükçe insan kendine hayret etmiyor mu?


Harper's Bazaar Amerika'nın kapağında yıllara meydan okuyan oyuncu Kate Winslet var, Vogue Amerika'nın kapağındaysa yine aynı şekilde yıllara meydan okuyan oyuncu Charlize Theron var...


Self dergisinin kapağında VS meleklerinden Alessandra Ambrosio, InStyle Macaristan'ın kapağında Barbara Palvin, Harper's Bazaar Vietnam'ın kapağındaysa yılların usta ismi Naomi Campbell var...


Elle Yunanistan ve Güney Afrika'nın kapaklarını bu ay Giesele Bündchen süslüyor. Bu kadının hali, tavırları hoşuma gidiyor...


Madonna ve Katy Perry'nin fotoğraflarıyla yarışan bir dedikodu fırtınasıda işte bu görüntüler! Vogue dergisi için baya baya samimi ve yarıçıplak pozlar veren ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo'yla sevgilisi manken Irina Shayk gündeme bomba gibi düştüler. Kimileri bu pozların çok saçma olduğunu kimileride güzel olduğunu düşünüyor. Ben ilk seçeneği düşünenlerdenim. Siz ne düşünüyorsunuz?


Entertaiment dergisine iddiaalı pozlar veren oyuncu Jessica Alba'yı gerçekten kutluyorum. Şu vücuda bakar mısınız ya? 2 çocuk annesi böyle bir kadınla asla yarışamam! 


Elle İngiltere'nin kapağında oyuncu Amanda Seyfried var. Bu kızın yüzünü çok beğeniyorum. Tabi oyunculuğunuda hatta en sevdiğim filmi Dear John'dur...



 Ooopss pardon ya! Çok hızlı bir geçiş mi oldu bilemedim ama hep bayan görmekten sıkılmışsınızdır diye düşündüm. Bu ay ülkemizdeki dergilerin kapaklarında erkeklere yer verenleride göstereyim dedim. Vogue Men'in kapağında Çağatay Ulusoy, Men's Health dergisinin kapağında Hugh Jackman, GQ'nun kapağındaysa futbolcu Arda Turan var...


Bu kadar ara yeter yine bayanların süslediği kapaklara son kez geri dönelim. ALL dergisinin bu ayki kapağında oyuncu Nurgül Yeşilçay, Women's Health dergisinin kapağında Hande Doğandemir, Instyle dergisinin kapağında güzel oyuncu Özge Özpiriçci, Maria Claire'in kapağında oyuncu Charlize Theron, Elele'nin kapağındaysa şarkıcı Hadise var...


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***

Bu ayki dergi kapakları hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben içlerinden en çok Olivia Palermo ve Özge Özpirinçci'nin bulunduğu kapakları beğendim! Siz en çok hangi kapakları beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. Olivia Palermo'ya hayran olmamak elde değil ki..Irina Shayk ve sevgilisi haricinde hepsini beğendim, hele Madonna ve Katy Perry'inin pozlarına gözlerim fal taşı gibi açıldı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canımcım. Iyiki The City'de rol almış ve Olivia'yı tanımışız. Bencede Madonna ve Katy Perry'nin kapağı efsane olmuş. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡