Yükselen Trendlerden: Ombre Saçlar

by - 01:30

Herkese merhaba!

Her zaman modayla ilgili trendlerden bahsedecek değiliz dimi? Bugünde saçlardaki bir trendden biraz bahsetmek istedim. Aslında uzun yıllardır kullanılan bu ombre saç stili nedense son 2-3 yıldır baya bir öne çıktı. Bu seneyse tam anlamıyla patladı. Öncelikle ombre saç ne demek onu açıklamaya çalışayım; Saçların dipten uca doğru renginin açılmasıyla oluşuyor...



Önceden olsa çoğumuzun ''Iııy şunun saçlarına bak dipleri nasılda çıkmış'' diye burun kıvırdığımız hallere gelebilmek için şimdi hangi kuaför iyi yapabiliyor diye araştırmalar yapıyoruz değil mi? Benimde çok hoşuma giden modeller var ombre saçlarda. Tabi ombreninde çeşitleri varmış. Koyudan açığa, açıktan koyuya gibi. Ama genel olarak en çok koyudan açığa olan kullanılıyor. Üstelik ombre yapabilmek için saçımızın boyutuda hiç önemli değil! Kısa, orta, uzun boydaki her saçta düzgün uygulandıktan sonra çok güzel duruyor (Lütfen ombre yaptıracaksanız düzgün yapabilen yerleri iyice araştırın sonra pişman olmaktansa önleminizi alın.). Sokak stillerinde de sık sık ombre saçları görür olduk. Saçları ombreli olanlara nasıl özeniyorum anlatamam. Siz ne düşünüyorsunuz???



Leighton Meester - Drew Barrymore - Jessica Alba - Alexa Chung - Sarah Jessica Parker - Lily Aldridge - Miley Cyrus - Rachel Bilson


Kaynak:Pinterest

***

Ombre saçlara uzun zamandır hayranım hatta saçlarımın rengini John Frieda şampuanla açmayı düşünüyordumki vazgeçtim sırf ombre olsunlar diye. Böylede bir amacım var ama röflelerimin inmesi için baya beklemem gerekecek. :(  Bir sürü ünlününde sık sık kullandığı bu saç stili hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Sizde beğenen kişilerden misiniz yoksa beğenmeyenlerden misinizSizin fikirlerinizide mutlaka öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

6 Yorum

  1. Canım çok yararlı bir post olmuş açıkcası bende uygulamak için röflelerimin inmesini bekleyeceğim ama benimde epey vakite ihtiyacım var :( ben güzel ve doğal olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa saçımı boyalarla mahvetmek istemiyorum, önümde bir sürü örnek var. O yüzden geç olsun ama güç olmasın yani bekleriz nolcak :) Teşekkür ederim bebeğim. :*

      Sil
  2. 2 sene önce ombreli geziyordum, şimdi yine yaptırsam mı diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa ne güzel, bencede düşünmekte haklısın canım. :)

      Sil
  3. 1 yıldır takığım bu saça, ama kuaförlere de güvenemiyorum saç rengim koyu olduğu için kendi yöntemlerimle bu yaz yapıcam ama bişeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede ya iyi bir kuaför olmadıkça dokundurulmamalı. Yoksa ortaya çok fena sonuçlar çıkartıyor sonrada suçu sana atarlar falan uğraş dur. Aynen en iyisi kendin yavaş yavaş saç uçlarının rengini açarak yap canım. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡