Modası Geldi: Payetli Etekler // Sequin skirts

by - 01:30

Her ne kadar sade tarzda giyinmeyi sevsemde o sade tarzımı bazı detaylarla hareketlendirmeyi çok seviyorum. Mesela baştan aşağı siyah giyinip capcanlı renklerden oluşan bir kolyeyi takmak tam benlik bir olay. İşte bugünkü size bahsetmek istediğim payetli eteklerde bu şekilde kombinlerimizi hareketlendirecek parçalardan birisi...


Ben ruhumda tam olarak annemin ve teyzemin zevklerinin karışımını taşıyorum. Annem tamamen sade şeylerin insanıyken, teyzem nerede pul, payet, boncuk varsa onun hastasıdır. Yani anlayacağınız bu payetli etek kombinleri tam benlik! Üst taraf ne kadar sadeyse alt taraf o kadar cafcaflı ve kombinin bütünü mükemmel bir görüntüye sahip değil mi? Sizinde aileden yadigar böyle genetik özellikleriniz var mı?


Gelelim bu payetli eteklerin nasıl kombinlenebileceği konusuna;

İsterseniz spor tarzınıza göre istersenizde klasik tarzınıza göre çok rahat kombinleyebilirsiniz. Özellikle en çok beğendiğim kombinlerin görsellerini seçtimki size belki yardımım dokunur diye. Biliyorsunuzki geçen seneden beri devam eden bir Spor Ayakkabı Trendi var. Bu trendle bile nasıl güzel bir kombin oluşturabileceğimizi gördünüz mü? Yeni aldığım pembiş Nike Air Max'lerimle çok güzel kombinler yapabilirim diye düşünüyorum ama tabii önce bir payetli etek bulmam lazım...


Blake Lively - Leighton Meester - Miroslava Duma - Alexa Chung - Kim Kardashian


Kaynak:Tumblr

***

Ben bu etekleri çok sevdim! Hem gece hemde gündüz kullanabilme imkanımızaysa bayıldım! Yani çok severek aldığım ama günlük hayatta giyemeyip sadece özel günlerde giyebildiğim şeyleri neden gün içinde de kullanamadığımızı genelde sorgulamışımdır. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Siz nasıl buluyorsunuz payetli etekleri ve kombinlerini? Sizde sevdiniz mi? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

10 Yorum

  1. ben de sade tarzi seviyorum ve dedigin gibi boyle parcalarla hareketlendirmek lazim arada ama :) dar ve mini olanlar duz gomleklerle cok guzel olcaktir gunluk yasam icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Dilek'cim arada sırada tarzımıza hareket katmalıyız.
      Bencede sade gomleklerle çok güzel durur :)

      Sil
  2. haha bunu gündüz giyip işe gitsem deli derler bana herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Çalıştığın yere ve oradaki insanlara göre değişir tabii ama yinede öyle deme ihtimalleri var :D

      Sil
  3. Kombinlemesi zor bi parça toplasan 3 kombin begendim=) yaz akşamı düz renk bir üstle harika olur kısacık payetli etek=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen düz renkli gömlek, tişört, büstiyer vs. herşeyle çok güzel kombinlenebilir. :)

      Sil
  4. Like the pics, especially the first five..:)
    sunmoonstyle.blogspot.co.at

    YanıtlaSil
  5. aslında tam benlik ben tam teyzenin tarzıyım allı pullu dantell leopard (: bayılırım ben giyip gezerim sorun olmaz ama bakışlar nasıl olur onu bilemem.Ben pek bu konuda müzdarip degilim özel günler için aldığın şeyleri de ara ara sade parçaların yanında konbin yapıyorum hem göze batmış olmuyor hemde kullanmış oluyorum.Güzel bir post olmuş ellerine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ortaya karışık olduğumdan hem çok beğeniyorum böyle kombinleri hemde bir tereddütte kalıp kullanabilirmiyim diye düşünüyorum. Ama payetli etek bulursam mutlaka deneyeceğim bu kombinlerden. Çok teşekkür ederim tatlım. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡