Kırmızı Halı: MTV Movie Awards 2014

by - 01:30

 Konumuz 13 Nisan 2014 pazar günü Los Angeles'daki Nokia Theatre'da gerçekleştirilen bu seneki MTV Movie Awards tabiikide. Pek gösterişli bir kırmızı halısı olmamış. O yüzden kendi kendime iyikide izlememişim dedim. Katılanları ve kıyafetlerini görünce sizinde benim gibi düşünme ihtimaliniz var...



 Jessica Alba, beyaz Piece D'anarchive tube top'un altına limon sarısı Kenzo etek giymiş. Ayakkabılarıysa Jimmy Choo'ymuş.Bu görüntüsüyle her zamanki tarzından ödün vermemiş...
Jenna Dewan-Tatum ise Pamella Roland'ın Fall 2014 koleksiyonundaki takımı giymiş. Channing Tatum gecede ödül aldığından dolayı kırmızı halıda eşini es geçemeyelim istedim...
Lupita Nyong'o ise gecede Chanel bir elbise giymiş. Karl Lagerfeld'in Fall 2014 koleksiyonundan olan bu elbiseyi pek sevemedim...


 Bu halleri sizede biraz garip geldi mi? Normal görüntüsünü kabullenemedim Nicki Minaj'ın. Uzun siyah vücut hatlarına oturan Alexander McQueen elbisesini çok beğendim...
Rihanna, Ulyana Sergeenko'nun Spring 2014 koleksiyonundan olan bu saten mayo ve sabahlık tarzı şeyi giymiş. Yorum yapamıcağım artık bu uçarılıklarına...
Çakma Rihanna yani nam-ı değer Rita Ora'da siyah saten tarzı derin göğüs dekolteli Barbara Casasola elbise giymiş. O kumaşın iğrençliğine bi' bakar mısınız? Ceplerinden parmaklarını sayıyorum!


 İri kıyım eski VS meleği Kate Upton'da geceye katılanlardandı. Siyah V yakalı Versace elbisesinin içinde dahada iri görünmemiş mi?
Victoria Justice, hem yaşına göre bir model hemde renk seçmemiş mi yaa? Rengi pembeyle lila arası olan bu Atalier Versace elbiseyi çok sevdim. Gümüş renkli Edie Parker clutchıyla Brian Atwood platform topuklularıyla gecede en şık isimdi...
Aslında en berbat görüntülerden birine sahip olsada hamile diye pek bişey demek istemiyorum bir zamanların en seksi kadını Mila Kunis'e. Üzerindeki siyah renkli Thakoon elbiseyle artık ne kadar saklanırsa o kadar saklayabilmiş göbeğini...


 Gelelim gecenin bence rezilliklerine;
Ellie Goulding, sahneye çıktığında bile kırmızı halıdaki halinden daha güzelmiş. Aslında beyaz Emporio Armani elbisenin suçu yok. Suç onun altına siyah bantlı açık ayakkabı giyip bide bunu bize gösterende...
Iggy Azalea'ya bu sıralarda bişeyler oluyor. Yoksa neden bu kadar kötü seçimler yapsınki? John Galliano elbisenin altına giydiği yine Galliano'ya ait olan tekno görüntülü ayakkabılar falan giymiş aayy fenalık geldi...
Adını ilk defa duyduğum Shailene Woodley gözüme o kadar kötü göründü ki ondan yer vermek istedim. Haki renkli bu Balmain deri etek-kısa üst takımını hiç beğenmedim...



Orlando Bloom - Zac Efron - Johnny Deep - Jared Leto - Jush Hutcherson

Geceye katılan beylerden bazılarıda bu şekildeymiş. Geceye damga vuran olay ne Johnny Deep ne de Orlando Bloom'un sahnede olmasıymış! Asıl olay Jessica Alba ve Rita Ora'nın En iyi üstsüz performans ödülünü (nasıl bir ödülse) almaya çıkan Zac Efron'u soymalarıymış. Ödül alanları öğrenmek isterseniz tıklayın...


Kaynak:RCFA

***


Bir kırmızı halı yazısının daha sonuna gelmiş bulunuyoruz sevgili okuyucu. Ben sizi baştan uyarmıştım! Hiiiççç gösterişi olmayan, kupkuru geçen bir ödül töreni olmuş. Ben katılanlardan en çok Victoria Justice'in kombinini beğendim. En nefret ettiğim görüntüyse Iggy Azalea'nınkiydi. Siz en çok kimi beğendiniz yada nefret ettiniz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡