Tangle Teezer Original - Pink

by - 01:30

 Merhaba güzellikler!

İlk yurtdışı alışverişimi bu güzellikle yapmış olmaktan gurur duyuyorum hehe :)  Aslında siparişi ben vermiş olsamda maddi yönünü sevgilim karşıladı. Nerdeyse 1 yılı aşkın süredir istediğim bişeydi. Yurtdışından sipariş vermeye çekiniyordum, teyzemler yurtdışından gelirken hep unutuyordular almayı, TR'de Instagramdaki hesaplarda da ateş pahasına satıldığından bir türlü sahip olamamıştım. Taa ki 18 şubata kadar! O gün Feelunique.com'dan ilk siparişimi verdim. Tangle Teezer'ımda 9 gün içinde elime ulaştı...


Benim Tangle Teezer'ın marifetlerinden hiç bir şüphem yoktu! Ama çevremdekiler yada başkaları plastik bir tarağın öyle büyük vaatlerde bulunmasından ve gerçekleştirebilecek olmasından şüpheliydiler. Geldiği günden beri elime başka tarak almadım desem yeridir! Hem kuru hem ıslak ve bol bol karışık saçlarımı çok kolay tarıyor, düğümlerini açıyor. Çok çook ince telli saçlara sahip olduğumdan en ufak harekette bile saçlarım düğümlenebiliyorlar. Normalde taramaya çalıştığımda çok canım yanıyordu bide ekstradan sıvı saç kremi kullanıyordumki acımasın diye amaaa artık böyle bir derdim kalmadı! Ondan sonra bide saçımı taramam bittikten sonra resmen yolunan saçlarımdan tarağın rengi görünmüyor gibi oluyordu şimdiyse max 5-6 tel anca kopuyor!   Üstelik biliyorsunuzdur bir sürü ödülüde bulunuyor bu tarağın. Size daha iyi nasıl anlatabilirim bu tarağın marifetlerini bilemedim ama umarım yeterince açıklayıcı olabilmişimdir...


Ayrıca fiyat konusunada değinecek olursam şöyle söyleyebilirim; 1 yada 2 ayda bir sıvı saç kremi almak zorunda kalıyordumki 1 şişesine 10 TL veriyordum. Bu tarağıda Feelunique.com'dan 10,20 GBP yani 38 TL'ye ücretsiz kargoyla satın aldım. Şunuda söyleyeyim Instagram'daki bir hesapta sadece altın rengi satılıyordu ve fiyatınada 52 TL dediklerini + üstüne bide kargo parasıda vereceğimi düşündükten sonra gözümü karartıp siparişi verdim. Tabi plastik bir tarağa bu kadar çok para verilmez diye düşünenlerede saygı duyuyorum...

Eğer Feelunique.com'dan sipariş vermek isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz. Hiç riske girmiyim diyorsanızda ülkemizde artık Morhipo'da da satıldığını mutlaka duymuşsunuzdur. Oradan satın almak isterseniz tıklayın.


Siz ne düşünüyorsunuz Tangle Teezer taraklar hakkında? Sizde kullanıyor musunuz? Sizcede verilen paraya değiyor mu? Yoksa bir tarağa göre parası fazla mı?


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. i love tangle teezer! can't imagine my hair-life witout it :)
    check out our blog too :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I new bought and I think just like you too.
      Ok I'm check out your blog :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡