Mim #9 - Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım ve Kaynaşalım Mimi

by - 00:30

Merhabalar!

Sevgili Miss. Poine ve Pamuk Şeker bloglarının tatlı sahibeleri beni mimlemiş. O güzel yorumları için tekrardan onlara çok çook çoook teşekkür ediyorum. ^_^  Aslında 280'i geçik blog takip ediyormuşum (valla bu kadar çok olduğundan haberim yoktu ama google reader sayıyı öyle söylüyor hehe) tabiki herkesi yazmak isterdim ama şimdilik sadece birkaçına yer verebileceğim (Beni mimleyen 2 güzel insanı listeye eklemedim mimi yaptıklarından dolayı).  Lütfen yazamadıklarım alınmasın olur mu? :)



Ahududusu'nu ben size nasıl anlatayımki? Şans eseri blogunu buldum ve yazılarını okumaya başladım. Sonra mailler, whatsaaptan konuşmalar derken çok sevdiğim arkadaşlarımdan birisi haline geldi. Şu sıralar iş güç yüzünden bloguyla pek ilgilenemiyor olsada takip edilesi insanlardan biridir.  :)




Siz bana ''Mine'' derseniz ben size hemen başlarım ''o bitaneciktir, harikamsı insandır'' falan diye. Annemin adına sahip olmasından mı bilemiyorum ama hemencecik kanımın kaynadığı güzel insan ve blogunu katiyen bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum! Aynı okulda okuyoruz ama bloglar sayesinde tanıştık ve kaynaştık  hihi :)




Burgundy Floyd Blog'unun sahibi Büşra'yı bir tanısanız bence sizde çok seversiniz. Blogunda nerdeyse herşeye yer veriyor ama ben özellikle Bu Hafta başlığı altındaki yazılarını ve yaptığı yeni mekan keşiflerini çok seviyorum. İstanbul'lu olmama rağmen genelde onun o bulduğu yerleri daha önce duymamış oluyorum hehe  :)




Yaptığım çekilişe katılması sayesinde tanıştığım adaşım Gizem'in blogunada bakmanızı öneririm. Kendisinide ayrı bir severim yani ihih :)  Gün aşırı yaptığı kombinleri, moda haberlerini vs. bizimle paylaşıyor. Özellikle şuradaki yazısında kullandığı o kalpli gömlek varyaaa onu çok beğeniyorum!



Oreo Seven Kız blogunu ve sahibi Zuhal'in ne kadar cana yakın biri olduğunu bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Ben Zuhal'i çok seviyorum. Ürün yorumlarını çok objektif buluyorum. Önerdiği ürünleri gözüm kapalı alırım ki alıyorumda yani. Mesela saçlarımın nemini kaybettiği şu günlerde daha önceden şuradaki yazısında bahsettiği Giovanni'nin Yoğun nem maskesini hemen aldım ve çok memnunum...



***

Aslında size bahsetmek istediğim daha çooook blog var ama bir yerde de bu yazıya son vermek lazım değil mi? Umarım işinize yarar bilgiler verebilmişimdir. İsteyen herkes bu mimi yapsın olur mu? Tabii yapanlar benide bilgilendirirse çok sevinirim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

10 Yorum

  1. Bebeğim çok çok teşekkür ederim, lav yu! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canımcık. Gerçekler bunlarki hihi. :) :*

      Sil
  2. Canım nasıl güzel bahsetmişsin, inan çok mutlu oldum, gururlandım..
    Hayatıma böyle bir an kattığın için çok teşekkür ederim :) Senin yerin bende çok ayrı biliyorsun canım
    kocaman kocaman öperim, sevgiler <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu edebilsiysem ne güzel tatlım. Aay rica ederim, ne demek ihih :) Bende kocaman öptüm. <3 :))

      Sil
  3. sayende güzel bloglarla tanıştık bu yazının devamının gelmesini istiyoruzz teşekkürler______

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bişey oldu bu yaa her iki tarafda mutlu oldu.
      Tabiki olabilir Tuğba'cım. :))

      Sil
  4. Canım benimm öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkürler tatlım. Bende çok öptüm. :)

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim canım güzel sözlerin için:) çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Zuhal'cim. Mutlu edebildiysem ne güzel :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡