Barefoot

by - 00:30

Uzun zamandır dizilerin yeni bölümlerine yetişmeye çalışırken film izlemeye vaktim olmuyordu. Aslında bu filmin afişini 1-2 yerde görmüştüm ve çokta merak etmemiştim. Geçen gün ne izlesem diye bakınırken yine denk geldim ve ''bari bir yorumlarına bakayım'' dedim, bakmamla filmi başlatmam bir oldu. :)  Yapılan yorumların hepsi olumluydu, herkes 'mutlaka izlenmeli, hiç bitmesin istedim' gibi yorumlar yapmıştı.
Eee tabi bende meraklandım ve izledim...



Filmin başrolünde Evan Rachel Wood ve Scott Speedman oynuyor. Aslında sıradan bir hikaye gibi ama sizi birden içine çekiyor. Filme Barefoot (Çıplak ayak) isminin verilmesi izlemeden önce saçma geliyor ama izleyince mantıklı hale geliyor. Ayrıca Imdb puanıda 6.7 gibi bir rakammış. Bence orta halli ve güzel bir filmdi. Kesinlikle izlenmesini tavsiye edebileceğim filmlerdendi o ayrı konu ama benim değinmek istediğim başka bir konu daha var o da soundtrackindeki bir şarkı...



Of Monsters and Men'in Love Love Love şarkısını soundtracklerinde kullanmışlarki çoooook sevdim! Zaten Of Monsters and Men'in bazı şarkılarını çok seviyordum ama bu şarkılarını ayrı bir sevdim.
Umarım sizde beğenirsiniz hem filmi hemde bu şarkıyı. Sizinde son zamanlarda beğendiğiniz filmler varsa öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

4 Yorum

  1. Yeni izledim bu filmi. Ben de orta karar buldum açıkçası.
    Aşk filmi sevenlerin beğeneceği tarz bir film "Barefoot"
    Bana göre ise filmin en güzel yanı müzikleriydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen aynı şeyleri düşünüyoruz tatlım :)
      Bencede en iyi yanı müzikleriydi, güzel seçimler yapılmıştı. :)

      Sil
  2. Geçenlerde ben de film arayışındayken bu filmi görüp merak etmiştim,izleyeceğim kısmetse :) Benim de son zamanlarda izleyip beğendiğim iki film: Yes Man ve Kurtuluş Son Durak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveettt izlemelisin canım. Yes Men bencede güzeldi ve Kurtuluş Son Durak filmini izlemek bir kısmet olmadı, yakın zamanda bende onu izlicem :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡