Değişik Bir Keşif #10

by - 01:30

Bu yazılara çok ara verdiğimi farketmemle birlikte hemen bunu telafi etmek istemem bir oldu. O yüzden hemen muhteşem bir DIY projesi bulmuşken sizinlede paylaşayım dedim. Geçenlerde size Modası Geldi: Tüllü Bereler yazımda bahsettiğim tüllü berelerden yapmayı anlatan bir yazı olacak...


Malzemeler: Bere, Makas, iğne-iplik, bir parça tül. 





Yapılışı:

1. Bereyi saracak şekilde ve büzüştürme payını dikkate alarak tül kesilir.

2. Tülün uçlarını düzgün şekilde kesiyoruz.

3. İki ucunuda büzüştürüyoruz.

4. Büzüştürdüğümüz uçları berenin üzerine iğneyle teğelliyoruz.

5. & 6. Teğellenen kısımları bereye dikerek sabitliyoruz.




***

Normalde 50-60 TL'ye bile satıldığını gördüğüm bu tüllü bereleri en fazla 9-10 TL gibi bir maliyete elde edebiliriz işte o yüzdende sizinle bu projeyi paylaşmak istedim. İlerleyen günlerde bundan bir tane yapmayı planlıyorum. Siz nasıl buldunuz? Sizde bir tüllü bere yapmayı düşünür müsünüz



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. bende çok beyeniyordum alıcaktım çok kış yaşamadık diye alasım pek gelmedi ta ki geçen gün kotonda fiyatını görene kadar 6 liraya inmiş bir siyah biri mavi ikisini de aldım çok güzel duruyor ________

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa inanmıyorum ya çok uyguna getirmişsin. Güle güle kullan Tuğba'cım. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡