Can't Remember to Forget You

by - 00:30

Şu sıralar okulun açılmasıydı, kursa yetişmekti oydu buydu derken baya bir yoğun zaman geçiriyorum. Amaaa isyan etmiyorum. Enerji topluyorum ve bütün yoğunluklara dayanmaya çalışıyorum. Tabi enerjimi kaybetmemek içinde bol bol müzik dinliyorum! Son 1 haftadır yani klibinin yayınlanmasından itibaren sürekli izlediğim ve dinlediğim şarkı olan Shakira & Rihanna'nın Can't Remember to Forget You'sunu sizinde mutlaka dinlemenizi ve klibini izlemenizi istediğim için bide bugünün cuma olması sevinciyle hepimize armağan ediyorum...


Tam Shakira'lık bir şarkı olmamış mı yaa? Ayrıca Rihanna'nın seside şarkıya şıp diye oturmuş. Çok bomba bir ikili olmuşlar. Kısacası ben çok beğeniyorum ve seviyorum hem şarkıyı hemde bu ikiliyi. Peki siz nasıl buldunuz şarkıyı? Sizde seviyor musunuz Shakira'yı ve Rihanna'yı? 


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. Şu sıralar bayılarak dinliyorum bu şarkıyıı,klibinin çıktığını bilmiyordum,hemen izliyoruum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı şekilde çok sevdim sürekli dinliyorum. Aaay evet klibi çıktı hatta çokta iyi olmuş :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡