Yükselen Trendlerden: Givenchy Antigona Bag

by - 00:30

Givenchy'nin yaptığı işler bambaşka oluyor. Şu sıralar hastası olduğum tek çanta diyemem! Birkaç tane daha var aslında çooook beğendiğim. Tabi Givenchy'nin Antigona modelide bunlara dahil. Renk skalası o kadar genişki anlatamam. Siyahtan tutunda toz pembeye, zümrüt yeşiline hatta bebek mavisine kadar! Fiyatlarıda değişken tabiki. Haa buarada Small - Medium - Large olarakta boyutları var. Bu çanta uzun süredir çok popülerResmen Givenchy'nin ''it bag''lerinin yanında yerini aldı. Tabi bunu neye dayanarak söylüyorum hemen size bu çantayı yanından hiç ayırmayan bir kaç ünlüyü, bloggerı örnek vermek istiyorum...


 Blake Lively

 Miranda Kerr

 Olivia Palermo

 Chiara Ferragni (The Blonde Salad)

Lily Aldridge - Khole Kardashian - Rosie Huntington Whiteley


Görseller Google'dan Alıntıdır.


***

Ben bu modeli çok beğeniyorum. Mutlaka sahip olmak istediğim çantaların arasında bulunuyor kendisi. Ben bir çanta hastasıyımdır! Ama malesef ben kalkıpta şuradaki gibi 1550 Euro'ya onu satın alamam ki almamda yani. Onun yerine mesela Romwe'de satılan ve Antigona modeline benzeyen 54 Dolara şu çantayı almayı düşünebilirim. Sizinde bu şekilde alternatif olarak düşündüğünüz modeller var mı? Givenchy'nin Antigona modelini siz nasıl buluyorsunuz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. Antigona'ya ben de bayılıyorum, her an bir tane alabilirim :))

    Sevgiler,

    www.sibeldemirci.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bayılmamak elde değil ki. Çok güzeller hemde her materyali ve her rengiyle!
      O zaman şimdiden güle güle kullanın. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡