SJP Shoes by Sarah Jessica Parker

by - 00:30

Kiminin (mesela benim gibi) hayran olduğu kimininde hiç beğenmediği birisi Sarah Jessica Parker. Onu Sex And The City dizisinin ayakkabı hastası 'Carrie'si olarak tanıdık bu sayede çoğumuzun idolü, giyim konusunda ikonu olan ünlü oyuncunun ilk ayakkabı koleksiyonunu çıkarttığına inanmak her ne kadar güç olsada bu doğru. 28 şubatta Nordstrom mağazalarında 'SJP' adındaki koleksiyonu 195 $'dan şatışa çıkıyormuş. İsterseniz buraya tıklayarak bu konuda daha detaylı bilgi edinebilirsiniz. Bu koleksiyondaki parçaların her yerinden onun elinin değdiği belli oluyor, herkese hitap edecek bir ayakkabı mutlaka vardır diye düşünüyorum. Öyle uzun uzun bütün koleksiyondaki ayakkabıların fotoğraflarını göstermek istemiyorum. Onun yerine ayakkabılarıyla birlikte verdiği kısa bir röportajıyla sizi başbaşa bırakıyorum...




Sarah Jessica Parker ortaya işte böyle bir koleksiyon çıkarmış. Ben çok sevdim. Zaten onun tarzınıda hep beğenmişimdir. Siz nasıl buldunuz koleksiyonunu? Sizde beğendiniz mi?
Görüşlerinizi öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. Canım bu konuyu bende yazdım ama ben resim ve bilgi paylaştım, senin post da tamamlayıcı olmuş internetteki bilgilere, eline sağlık <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet görmüştüm senin yazınıda tatlım.
      Teşekkürler <3 :) :*

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡